JoCCe Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Takk takk Er selv rimelig fornøyd med bilen nå
JoCCe Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Legger ut de siste bildene jeg tok av bilen her jeg
aloebiz.net Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Pen bil! Er fargen hemmelig eller noe siden du ikke kan legge ut koden her?
JoCCe Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Njææ, vil ikke at alle skal ha den farga, men det går ikke uansett, er bil lakkerer, og har brukt ei base farge å gå ut ifra, og laga min egen formel så.
Rayman Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Flott E30! Jeg synest den fargekoden der med gule lykter, blå bil me hvite felger slo skikkelig an! Har selv tenkt og lakkere bilen min mørk blå, men har ikke helt bestemt meg enda om det blir blå eller svart.
JoCCe Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 Takk Nei, finnes så utrolig mange pene blå og svart farger, så er ikke lett å vite når man har funnet den man liker best.
www.rodmix Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 bringer mange gode minner frem! E30 er en nydelig og skikkelig BMW! har hat 3 slike selv ) Din var jo knallfin!
JoCCe Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Takker, bilen er solgt nå, så håper ny eier tar vare på den. Noen som har sett den i Larvik området?
JoCCe Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 hehe, ja blir veeldig fort lei prosjektene jeg har, så de blir gjort ferdig slik som jeg vil ha de, vaska og dulla masse med, så solgt. Så nå har jeg amcar, som jeg skal prøve og ha en stund Men bimmers må man jo være på uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå