Gå til innhold

rust garanti?

ArneogSiri
 Share

Anbefalte innlegg

Hei sann!

Har nettopp kjøpt en 2000 mod bmw 320.

Fikk beskjed av selger at bmw har 12 års rust garanti.

Da lurer vi på om dette stemmer og hvordan man går frem for og få event rust fjernet! er det bare og snakke med de på BMW så ordner de det liksom!

hilsen

Arne og Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, best å kjøre til en bmw forhandler å snakke me garatiansvarlig å vise rusten.de er flinke til å finne rust som du ikke ser og viss den evt skal lakkeres..de taper ikke penger på det.er bmw i tyskland..men bilen må nokk være kjøpt her i norge viss ikke kan det bli vanskeligt :)

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ihvertfall ikke noe 12 års rustgaranti på en 2000 E46. Det var utvida rustgaranti på panser vet jeg, mins det var 6 år.

Vet at bmw har vært veldig greie på garantien på e46 når det gjelder rust på panser og bagasjelokk. Min e46 fikk nytt panser og bagasjeromslokk rett før jeg kjøpte den i slutten av 2007. Da var den altså litt over 7 år gammel, men forrige eier fikk det på garantien på grunn av goodwill fra bmw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ihvertfall ikke noe 12 års rustgaranti på en 2000 E46. Det var utvida rustgaranti på panser vet jeg, mins det var 6 år.

Vet at bmw har vært veldig greie på garantien på e46 når det gjelder rust på panser og bagasjelokk. Min e46 fikk nytt panser og bagasjeromslokk rett før jeg kjøpte den i slutten av 2007. Da var den altså litt over 7 år gammel, men forrige eier fikk det på garantien på grunn av goodwill fra bmw...

Javel, ikke dårlig å få det etter 7 år. Det hadde jeg ikke trodd.

Men å komme to-tre år senere tror jeg ikke går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...