e30 tic Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 kan selfølgelig overta den!men skam bud blir du vel ikkje så glad får? nei vil selvsagt ikke gi den bort. er jo en del greie deler på den, en del org utstyr. og at faktisk statens vegvesen har gitt "goahead" på 320turbo burde jo gjøre at den var verdt å bygge på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 det e snat,men bare gi en minste pris då! hater og fårnærme folk når eg skal gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 det e snat,men bare gi en minste pris då!hater og fårnærme folk når eg skal gi bud jeg kommer ikke til å slippe den under 20lapper. uansett er det ikke lange turen fra bergen å se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 bilder av rusta. jeg kan ta den for 20 om du får den igjennom eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 skal ta mere bilder av den en dag jeg slutter tidlig. og Nei jeg bruker ikke Kcal eller Kr på å få den igjenn om EU for den prisen, det er slik den står. rust er kjedelig, men har vist seg å være lettere å gjøre noe med enn å bygge turbo lovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Har ikke lyst til og sende meg søknaden du sendet til bt da? Vil se hva andre skriver på disse søknadene, er forøvrig ganske ny på turbo også.. Så om jeg kunne fått litt hjelp så hadde jo det vært topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 sjekk opp om godkjennelsen på søknaden kan overdras da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 sjekk opp om godkjennelsen på søknaden kan overdras da ja det kan jeg gjøre. er i kontakt med vedkommende ang endring på den andre bilen min. en naturlig del i behandlingen er jo å opplyse om at bilen skifter eier, så det burde nok gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 godkjenningspapirene på ombygging følger bilen ikke eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 lokke mannen å jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 da var det bekreftet av statens vegvesen at mine søknader/svar SKAL følge kjøretøyet og at retten til å fortsette ombygginger dermed overdas til nye eier av kjøretøyet. så lett forklart får ny eier alle dokumentene med og kan bygge om. innteresserte får selvsagt se papirene og mailene som bekrefter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Pris for bare bilen, uten en eneste dyse etc etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 det står jo motor og gir osv i bilen så det følger med hehe. kjørte med den, er kun diff som ikke er montert som gjør den ikke er kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Så den er ikke kjørbar nei? Tenkte liksom utover det orginale drivverket og det som nå sitter på bilen. Står at det følger med dyser, turbokit, ditt og datt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg