Gå til innhold

Orginal E28 M535i SOLGT

stianosthus
 Share

Anbefalte innlegg

Den ble renovert i Oslo av en mekaniker hos hos Arne Gulbransen før den ble solgt til Vestlandet.

Den gikk i Vestnes før den kom ned til meg i Flekkefjord og nå ser det ut som den skal opp igjen til Åndalsnes.(ikke noe garantert enda)

Masse morsomme papirer med denne bilen.

Blant annet tilstandsrapporter fra 1991 og finansieringsdokumenter fra samme år.

Bilen ble i 1991 solgt videre for 250.000 da lånerenten var på 15% :shock:

årsavgiften var da 1300,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dinna bilen drog eg kjenser på med ein gang. Gamle bilen til ein slektning. Huska eg sett på med den for første gang og sidan den gang var eg frelst, ditta va vell eigentlig grunnen til at eg kjøpte meg ein slik bil. Eg huska også at den va dønn strøken og ikkje so mykje som ei ripe ein gang. Ja dinna hadde eg kjøpt på flekken berre økonomien hadde strukket til. Bilen har vell eigentlig berre stege i pris. Sjelden klassiker som de va vært å sette i stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en Jypling fra vestnes som ringte å skulle ha den, han hadde ordnet penger, flybillett og skulle komme snarest, dette er nå en uke siden og jeg har ikke hørt et ord.

Han presterte til og med å si at jeg måtte skrive solgt på bilen, noe jeg selvfølgelig ikke gjorde.

Angrer som en gris allerede på at jeg solgte den :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...