stianosthus Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Den ble renovert i Oslo av en mekaniker hos hos Arne Gulbransen før den ble solgt til Vestlandet. Den gikk i Vestnes før den kom ned til meg i Flekkefjord og nå ser det ut som den skal opp igjen til Åndalsnes.(ikke noe garantert enda) Masse morsomme papirer med denne bilen. Blant annet tilstandsrapporter fra 1991 og finansieringsdokumenter fra samme år. Bilen ble i 1991 solgt videre for 250.000 da lånerenten var på 15% årsavgiften var da 1300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Ja dinna bilen drog eg kjenser på med ein gang. Gamle bilen til ein slektning. Huska eg sett på med den for første gang og sidan den gang var eg frelst, ditta va vell eigentlig grunnen til at eg kjøpte meg ein slik bil. Eg huska også at den va dønn strøken og ikkje so mykje som ei ripe ein gang. Ja dinna hadde eg kjøpt på flekken berre økonomien hadde strukket til. Bilen har vell eigentlig berre stege i pris. Sjelden klassiker som de va vært å sette i stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 fet skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Håper virkelig denne får en eier som tar vare på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 prisen var jo veldig stiv for en så gammel bil men den så veldig strøken ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 prisen var jo veldig stiv for en så gammel bil men den så veldig strøken ut:D Stiv pris for en så gammel bil....kansje Stiv pris for en så gammel Orginal M535i i så fin stand....Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Flott(!) bil! Vekker noen minner ifra første bilen min, selv om den var type lat motorisert. Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Flott(!) bil! Vekker noen minner ifra første bilen min, selv om den var type lat motorisert. Lykke til med salg Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Da var bilen solgt , selvfølgelig til prisantydning. Var skikkelig nedtur å komme over i 328en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 kor endte god bilen hen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Haugesund området ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 ååå ja. nesten so i begynte å lure på om d va noken her, so hadde kjøpt den. savner denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Var en Jypling fra vestnes som ringte å skulle ha den, han hadde ordnet penger, flybillett og skulle komme snarest, dette er nå en uke siden og jeg har ikke hørt et ord. Han presterte til og med å si at jeg måtte skrive solgt på bilen, noe jeg selvfølgelig ikke gjorde. Angrer som en gris allerede på at jeg solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 hmmm tru ken d va da?? vestnes e ikkje mykje stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Skrev feil, var vist Åndalsnes og ikke Vestnes, men det er vel samme ulla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg