S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Hva sier folk til Langfredag? altså den 10.april... klokka 17.00 på parkeringsplassen til Østfoldhallen. Mellom sarpsborg og fredrikstad. Parkeringsplassen på motsatt side av esso, altså østfoldhallens største plass... Har fått noen pm'er angående burnout konkuranser og slikt, og jeg vil bare påpeke at slik oppmerksomhet er ikke egnet på denne plassen, Så jeg tar ingen ansvar for å dra igang noe slikt. Vær vennlig å ta det med ro mens treffet tar sted, vi vil vel ikke ha noe negativ oppmerksomhet....
Tronstad Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 lett med om banken er enig med meg til uka om at jeg trenger en bil til ! hoho ! ;D
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Høres ut som om det er endel interreserte oppdatert i første post angående dato...
DannyRS Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Litt avhengig av dato, kan det nok hende jeg dukker opp! Er på søken etter ny vogn..
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 jeg er nok med på den ja oppmøte er obligatorisk for deg og vedran Tenkte jeg skulle prøve å lure med meg Stian og patrick au...
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 ja. vet det er obligatorisk for meg haha. sikker på at patrick orker den lange veien da hehe
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 ja. vet det er obligatorisk for meg haha. sikker på at patrick orker den lange veien da hehe He he...
BimmerE46 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 jeg er nok med på den ja oppmøte er obligatorisk for deg og vedran Tenkte jeg skulle prøve å lure med meg Stian og patrick au... ja er med uten tvil, og siden det er obligatorisk for meg og så har jeg vel bare å møte opp , alltid moro med en særpe tur...
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 mye tøffere med fredrikstad tur da men særp er ikke så langt ifra da
BimmerE46 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 mye tøffere med fredrikstad tur da men særp er ikke så langt ifra da hehe, må gjennom særp uansett jeg da, så kaller det særpetur jeg...
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 mye tøffere med fredrikstad tur da men særp er ikke så langt ifra da hehe, må gjennom særp uansett jeg da, så kaller det særpetur jeg... Skal jo innom meg først au så
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 hehe jaja. samme det bare det blir bmw treff på turen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå