pål Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Mulig jeg tar en tur. BMWen står ribba i Bardufoss, så blir nok enten touran eller xsara i tilfelle..
nicooo Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 er det her kartet her riktig?? isåfall skal jeg å klare å finne fram kommer å stiller for vestfold med mindre jeg kjører meg vill har jo igrunn ikke no bedre å gjøre idag
Glenno Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Østfoldhallen er det ikke utebad der, campingplass og festning vis a vis? Altså i nærheten av gamle byen? (Jeg vet ennå ikke sikkert om jeg kommer :-/ ).
S.Arnesen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Østfoldhallen er det ikke utebad der, campingplass og festning vis a vis? Altså i nærheten av gamle byen? (Jeg vet ennå ikke sikkert om jeg kommer :-/ ). østfold hallen er ett stort kjøpe senter langs rv 109 immellom sarpsborg og fredrikstad, umulig å bomme på... om det er sånn så kan de som ønsker det sende meg en pm, så kan jeg forklare veien, eller avtale å møtes et sted langs f.eks e6 for å kjøre samlet mot østfoldhallen
Sjøbuse Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Østfoldhallen er det ikke utebad der, campingplass og festning vis a vis? Altså i nærheten av gamle byen? (Jeg vet ennå ikke sikkert om jeg kommer :-/ ). det er kongstenhallen du snakker om her. det ligger i fredrikstad.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Jeg tenker å starte ca kl 15 fra Sandvika så hvis noen andre skal starte nedover rundt da fra Bærum/Oslo så hadde det fint å slå følge da jeg er noe usikker på hvor Østfoldhallen er
Glenno Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Østfoldhallen er det ikke utebad der, campingplass og festning vis a vis? Altså i nærheten av gamle byen? (Jeg vet ennå ikke sikkert om jeg kommer :-/ ). det er kongstenhallen du snakker om her. det ligger i fredrikstad. Helt korrekt når du sier det. Spilt håndball cup bl.a der for over 20 år siden . Får jeg med meg dattern, så blir det tur. Skal nok finne fram. Jeg tenker å starte ca kl 15 fra Sandvika så hvis noen andre skal starte nedover rundt da fra Bærum/Oslo så hadde det fint å slå følge da jeg er noe usikker på hvor Østfoldhallen er Om jeg skal tar jeg Oslfjordtunnel event og tur innom Sverrige først. Kan evnt kjøre sammen hjemmover igjen .
general`s Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 treff idag ja hmm....mangler dynamo er vel ikke noen som har det som skal forbi ski idag
Sjøbuse Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 det er flott. er ikke så lenge igjen nå. kanskje jeg får gå ut og vaske litt bil sånn så jeg rekker det før treffet
[space] Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 er det her kartet her riktig?? isåfall skal jeg å klare å finne fram kommer å stiller for vestfold med mindre jeg kjører meg vill har jo igrunn ikke no bedre å gjøre idag Dette er korrekt. Lett å finne, uansett hvor en kommer fra. Usikker på om jeg dukker opp, da det er midt i middagstiden. Familiemiddag i påsken vet dere!
[space] Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Bestefar er Mercedesmann, og pappa Audi, så tror jeg kommer alene, om jeg dukker opp
S.Arnesen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 ":3uy8gix2]Bestefar er Mercedesmann, og pappa Audi, så tror jeg kommer alene, om jeg dukker opp hehe, er kanskje det tryggeste det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå