Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er det her kartet her riktig?? isåfall skal jeg å klare å finne fram :D kommer å stiller for vestfold med mindre jeg kjører meg vill :lol: har jo igrunn ikke no bedre å gjøre idag

21arhpbn1ywb3k16bn96.jpg

Skrevet

Østfoldhallen er det ikke utebad der, campingplass og festning vis a vis? Altså i nærheten av gamle byen?

(Jeg vet ennå ikke sikkert om jeg kommer :-/ ).

Skrevet
Østfoldhallen er det ikke utebad der, campingplass og festning vis a vis? Altså i nærheten av gamle byen?

østfold hallen er ett stort kjøpe senter langs rv 109 immellom sarpsborg og fredrikstad, umulig å bomme på... om det er sånn så kan de som ønsker det sende meg en pm, så kan jeg forklare veien, eller avtale å møtes et sted langs f.eks e6 for å kjøre samlet mot østfoldhallen

Skrevet

det er kongstenhallen du snakker om her. det ligger i fredrikstad.

Skrevet

det er kongstenhallen du snakker om her. det ligger i fredrikstad.

Helt korrekt når du sier det. Spilt håndball cup bl.a der for over 20 år siden :-).

Får jeg med meg dattern, så blir det tur. Skal nok finne fram.

Jeg tenker å starte ca kl 15 fra Sandvika så hvis noen andre skal starte nedover rundt da fra Bærum/Oslo så hadde det fint å slå følge da jeg er noe usikker på hvor Østfoldhallen er :D

Om jeg skal tar jeg Oslfjordtunnel event og tur innom Sverrige først. Kan evnt kjøre sammen hjemmover igjen :-).

Skrevet

det er flott. er ikke så lenge igjen nå. kanskje jeg får gå ut og vaske litt bil sånn så jeg rekker det før treffet :P

Skrevet
er det her kartet her riktig?? isåfall skal jeg å klare å finne fram :D kommer å stiller for vestfold med mindre jeg kjører meg vill :lol: har jo igrunn ikke no bedre å gjøre idag

21arhpbn1ywb3k16bn96.jpg

Dette er korrekt. Lett å finne, uansett hvor en kommer fra.

Usikker på om jeg dukker opp, da det er midt i middagstiden. Familiemiddag i påsken vet dere!

Skrevet
":3uy8gix2]Bestefar er Mercedesmann, og pappa Audi, så tror jeg kommer alene, om jeg dukker opp :)

hehe, er kanskje det tryggeste det da :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...