Heib Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Det var en riktigt trevlig tillställning denna eftermiddag
S.Arnesen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 pokker at jeg ikke rakk å bli ferdig i tide med jobben i dag! skulle jo komme jeg også! satt på hærjehjul for anledningen til og med men når er neste treff? hehe... Får vel få til noe igjen i mai vel?
NiklasJa Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Den hvite e39'en er det en M5? Nei, dessverre. Finner tråden til Kristian her Men du verden hva enn enkelte bitter på. Vi lå gjennom Drammen der en Auda TT tråkka alt han hadde på når vi kom i 2 felten og ble borte. Var på cruise vi så glissa pent han forbi . Hadde jeg møtt den på motorveien hadde jeg lagt den rett i tredje gir
nicooo Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 takk takk. hyggelig med positive tilbakemeldinger er alltid gøy å ta bilder av pene BMWer
pål Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 hehe NiklasJa klarte ihvertfal å stjele showet med sin entre;)
Alex88 Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 hehe NiklasJa klarte ihvertfal å stjele showet med sin entre;) Ja det kan du si, men han skremte livet ut av biskja som var på treffet hahaha
S.Arnesen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 hehe NiklasJa klarte ihvertfal å stjele showet med sin entre;) Ja det kan du si, men han skremte livet ut av biskja som var på treffet hahaha Ikke bare timmy som ble skremt, eieren hans la igjen spor etter seg på asfalten ho au hehe
Sjøbuse Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 veldig bra oppmøte ja. mye fint og se på. jeg er klar igjen i mai jeg timmi klarte seg fint han. han og eieren satt pent i bilen når niklasja laga show. hehe. de følte seg trygge i 7er`n
Jens Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Parkerte pent og pyntelig borti hjørnet av plassen, jeg - da jeg ankom i en Opel Zafira Haha.. Likte entrèen til NiklasJa Missa donutsa rundt handlekørjebua da, men Alex88 kaller seg nettopp det fordi han er født i -88? Bare spør
Alex88 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Parkerte pent og pyntelig borti hjørnet av plassen, jeg - da jeg ankom i en Opel Zafira Haha.. Likte entrèen til NiklasJa Missa donutsa rundt handlekørjebua da, men Alex88 kaller seg nettopp det fordi han er født i -88? Bare spør Yes, er en 88 modell
S.Arnesen Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Yes, er en 88 modell Bare guttungen hehe
Alex88 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 veldig bra oppmøte ja. mye fint og se på. jeg er klar igjen i mai jeg timmi klarte seg fint han. han og eieren satt pent i bilen når niklasja laga show. hehe. de følte seg trygge i 7er`n hehe, så meg rundt da niklasja koste seg men ingen timmi å se nei Trodde det var nok gummibrenning for den lille tassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå