Glenno Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Dere må slenge med til fredag da 17 april http://www.bmwccn.no/ost/ Kjekt om dere melder dere på om om dere skal delta for kan bli rift om plassen muligens iår.
S.Arnesen Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 sånn begynte og sånn avsluttet skjærtorsdagen. Og fredag begynte og avslutet sånn ---------> :-& og hodepine til de grader. så det var jævlig kjedelig, men prøve på neste treffet igjen da.Mai? Sier det jeg, tåler ingenting dere fra bygda Må la den jævlade eple saken din stå i kjøleskapet tror jeg, livsfarlig den vettu
NiklasJa Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Æææ, så niklas var den med merklig giroverførings altså Ja det er en sjalte gaffel eller noe i den duren som er ødelagt. hehe, takker. Niklas med sine melondekk haha. Når ble 235 35 19 melondekk? Trodde det var lavprofil jeg. Er uansett herjefelger/gummi som sto på treffet.Ja jeg jeg sto pratet med mange ved bilene deres rett før jeg reiste. Kjørte en e34 touring. Jeg husker godt vi sto og pratet. Jeg skulle vært litt flinkere til å spørre folk hvem de var på forumet. Eneste som var lett å plassere var Conan Edit: gml mannen med det unge ansikt er det kansje noe som heter, he he. Hadde med meg dattern på 17 . Hadde aldri turt å ta med meg dattera mi på treff. Tenk om hu hadde sitti på med alex88 hjem Var det hu med hunden? Må si det var ganske stor oppslutning til første fredrikstad treffet være . Ja! Applaus til Stian Arnesen for et utrolig bra initiativ.
NiklasJa Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Jeg klarer bilen. Men ikke fjeset. Jeg snakket med de fleste på treffet tror jeg. Angrer bare på at jeg ikke spurte om de var på bimmers. Neste gang må jeg ordne sånne "Hello my name is _________" skilt og dele ut
///Naitsirk Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Ja jeg skulle ønske jeg fikk satt fjes på flere av navnene her inne jeg og.. får tenke litt mer på det neste gang.hehe Jeg er han nærmeste der med ryggen til hvis det hjalp deg noe...eneste bilde jeg fant som jeg var med på =)
S.Arnesen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Ja jeg jeg sto pratet med mange ved bilene deres rett før jeg reiste. Kjørte en e34 touring. Jeg husker godt vi sto og pratet. Jeg skulle vært litt flinkere til å spørre folk hvem de var på forumet. Eneste som var lett å plassere var Conan Conan stilte med biler til hele familien Faktisk det jeg angrer like mye på vær gang, at jeg ikke husker på å sette navn på flere "nick"... Må si det var ganske stor oppslutning til første fredrikstad treffet være . Ja! Applaus til Stian Arnesen for et utrolig bra initiativ. \:D/ hehe Lurte nesten på om vi skulle få til en liten sammenkomst i slutten av mai også Om interressen er stor nok Kanskje vi skulle tatt en liten photoshoot, med eieren foran bilen, også kunne man ha fylt ut navn og nick under bildet i tråden senere For de som er interresserte i det såklart...
NiklasJa Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Conan stilte med biler til hele familien Det sto også Conan i bakruta hans med svære bokstaver Lurte nesten på om vi skulle få til en liten sammenkomst i slutten av mai også Om interressen er stor nok Så lenge treffet er etter 10. mai melder jeg min interesse. Kanskje vi skulle tatt en liten photoshoot, med eieren foran bilen, også kunne man ha fylt ut navn og nick under bildet i tråden senere For de som er interresserte i det såklart... Det hørtes ut som (for å bruke et sarpe utrykk) en prima ide!
S.Arnesen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Lurte nesten på om vi skulle få til en liten sammenkomst i slutten av mai også Om interressen er stor nok Så lenge treffet er etter 10. mai melder jeg min interesse. Må vel kanskje innrømme at det var en baktanke med det å sette en dato sent i mai, da jeg har friskt i minne at en viss coupe skulle få seg en spakur i polen i begynnelsen av mai. Om da eieren vet å komme til Østfold for å vise frem bimmern sin etter dette, så han ikke risikerer å få en sarping på døra hjemme i oppegård som er ivrig etter å se resultatet etter ferien
Glenno Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hadde aldri turt å ta med meg dattera mi på treff. Tenk om hu hadde sitti på med alex88 hjem Var det hu med hunden? Nei hadde ikke noen hund. Hun er er nok tøffere enn skulle tro, he he. Hun har vært med bmw gutta på bane, både på Gardermoen og Våler i flere år alt hun, så de passer nok på henne. http://www.youtube.com/watch?v=8SvzQGRC ... y.no/user/
Jens Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Likte det at det var i Fredrikstad Det vil si - la oss gjøre dette flere ganger!
NiklasJa Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hadde aldri turt å ta med meg dattera mi på treff. Tenk om hu hadde sitti på med alex88 hjem Var det hu med hunden? Nei hadde ikke noen hund. Hun er er nok tøffere enn skulle tro, he he. Hun har vært med bmw gutta på bane, både på Gardermoen og Våler i flere år alt hun, så de passer nok på henne. http://www.youtube.com/watch?v=8SvzQGRC ... y.no/user/ Jeg var også på det treffet der i en hvit e30
conan Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Bakruta?? Neei, på den røde står det "Conans toy" i frontruta og på den sorte prosjekt vogna står det på skiltplata. Cabben sto det merkelig nok " Marianne" på i frontruta for annledningen
Alex88 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Edit: gml mannen med det unge ansikt er det kansje noe som heter, he he. Hadde med meg dattern på 17 . Hadde aldri turt å ta med meg dattera mi på treff. Tenk om hu hadde sitti på med alex88 hjem Var det hu med hunden? Det snakker du om Niklas Det er du som er villmanskjører her, haha. Du sa at vi skulle ta det med rå på vei ned til treffet, men det ble ikke no av Så du var en tur innom oslo, så bilen din parkert like ved stortinget idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå