Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ikke ut som jeg møter, da biljæveln krangler!

Jasså? gamla sur i forgassern? hehe

Nei har hatt trøbbel i ca 3 mnd. Den fusker når jeg får turbotrykk.

Har byttet 3 4 sett plugger og alle tenningsdeler så nær som fordeler lokk er byttet. Takket være at koed sendte meg et sprekt et :evil:

Vært å kjørt lang tur idag og den går som et skudd til den kommer over ca 1 bar i ladettrykk. Har prøvd d meste...

Så hele motoren spøker d for... :)

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke sikker, men regulater er ny og pumpe er ny. vp44 pumpe. Har grunn trykk på 3,5-4 på 1000rpm og prøvd å knekke slangen og da fløy d opp. Men pr nå utelukker jeg ikke noe:-)

Skrevet

Så bra! :D Er lett med! :) Gledet meg lenge til at det skal være et treff i Sarpsborg/Fredrikstad området :D

Dette blir artig! Da har jeg nok fått på det andre settet med sommerdekk og felg :)

Skrevet
Kult med et bmw treff her i sarp/fredrikstad, jeg dukker opp jeg vettu..med min halvferdige e36 coupe..:D

bmw141of1.jpg

Dæven, digga felgene dine... vært på 123 på haflund og knipsa bilder du å ser jeg :D hehe

Gleder meg som en unge til treffet nå :D har bestilt noen betær fra koed i dag, så jeg håper at de er levert, lakkert og montert innen treffet :D

Skrevet
Er det plass til en jypling eller to i E36? :P

Såklart, alle er velkommen til å møte opp :D Jo flere jo bedre...

Skal prøve å få tatt litt bilder denne gangen også :)

Skrevet

Jeg blir vel å holde litt på med bilen i helga. Så hvis det ikke kommer snø kunne vi jo tatt en burger og pratet litt bil om ikke annet på lørdag ellerno.. Men kommer snøen blir nok bilen stående..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...