statfjordA Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Håhåhå, mafiavogn! Nyyydelig syver med den rette fronten. Eneste som ikke helt stemte for meg, var faktisk speilene. Resten av bilen var sånn jeg ville ha hatt min egen E38. Grattis PS: har du bilder av interiøret, så kom med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Meget pen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Gromt! Hadde passa veldig bra med noen kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Nydelig skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Tøft!!! Kongebil! men tror jeg ville har bytta ut eksosen... Må vel i boden å hente fram sommerhjula snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
statfjordA Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 takk takk:) bilen er nettopp nybygd,speilene likte eg ikkje sjøl me en gang men ser bra ut etter eg er vant til det,eg har kant felger liggende men tenkte eg måtte prøve noen andre:)eg skal ta bilder av interiøret og slenge inn.eksosen synst eg passer bra,rå lyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 eksosen synst eg passer bra,rå lyd:) Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 strøken e38 say no more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 SInnsykt kul e38... Den så strøøøken ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 M5 speil på E38 er pent som bare rakker`n. syns 4 runde rør bak er penest. men slettes ikke det verste jeg har sett det der. 2 ting du børr gjøre er sorte blinklys forran og på sidene. jeg byttet til sorte på min og det hjalp utrolig mye. veldig fin E38. kantfelger må du ha. har litt kant på mine alpina felger. men kunne godt vært litt mer kant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Gjennomført RÅ skute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 GROMT! men minus for hjulene.. få på kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
statfjordA Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 da har eg slengt inn bilde av interiøret og di andre felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Konge 7'er. MaxMafia vogn da. Likte ALT på bilen, speilene var ikke så gale da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå