Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Se Finn kode: 17081057 og: 17076756 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 skal ikke selge gh da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 kan a det, hvis jeg bare får solgt motoren:-) Veiledende pris på motor er 45000kr, selger motor med båt for 30000/bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 er vel kanskje ikke helt sesongen for det før etter påske en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw518X Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 20000,- ved rask handel med båt !? Jeg trenger en landstedsbåt på Sørlandet.... 97766441 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Det blir nok litt for lite du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw518X Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Har du noen bilder av den da? send gjerne det til vindr@hotmail.com, kan strekke meg noen tusen til på prisen hvis den ser ok ut! Er motoren 08 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Motoren kjøpte jeg splitter ny rett før vinteren i 2007. Og den ble for første gang montert på båt 8 juli 2008, og er kun kjørt noen få ganger. Kjøpte den da den gamle yamaha 25hk fra 80 tallet tok kvelden. Går veldig pent og stille! båten er hel, men ikke veldig pen, noe nyanseforskjeller i det gule, oppi holder det vel med rens/polering, da det hvite er blitt grått. Skrapet båten helt ned for bunnstoff i fjor og la på nytt, så det trengs ikke noen store inngrep der. Motoren ble kjørt i ferskvann etter jeg tok den opp, originalt verktøysett inkludert nye plugger og olje følger med. Og selvfølgelig dødmannsknapp/plasttank og slanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Glemte å nevne at det er bensin innsprøytning på motoren, ikke forgasser! Også har den forover/revers i gasshåndtaket, slik at man ikke trenger å dra i andre spaker! det er også hydraulisk hjelpesylinder for å få opp motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hvilken fart oppnår du med den båten og motor ? ca ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Den gjør ca 30 knop. Går ganske godt, selve båten er ganske lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Intressert i bytte? Bmw 535ia 89mod ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Det er ikke umulig. Kan du fikse litt bilder og info? Mail meg på haraldstad@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Nå har jeg lagt båten og motoren på finn og satt ned prisen. Se finn kode i første post! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå