Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har dette gått i orden??

Om ikke,så vet jeg mulig om en rimelig løsning....

Min far er siviløkonom og jobber som økonomidirektør,holdt på med det i diverse selskaper i rundt 20 år. Så han fikser nok dette i søvne,men han er fryktelig opptatt,så spørs om han har mulighet for å gjøre det på dugnad. Men jeg kan sikkert overtale han til å gjøre det rimelig.

Skrevet

Er med å støtter jeg også om det trengs :-)

Bare et forslag.., men hva med å ta en årlig medlemsavgift f.eks? en liten sum fra alle blir fort noen kroner ;-)

Skrevet

Problemet er vel hvis vi betaler inn penger så skal vel det også inn i regnskapet og ordnes med, men satt å tenkte er det ikke mulighet å sette inn betalingsystem for å legge inn innlegg, Jeg betaler mer en gjerne en 100 lapp eller mer i året for kunne bruke disse sidene, Å om man får med seg 50 % av medlemmen til å gjøre det så kommer det inn litt penger og kanskje man blir kvitt noen useriøse brukere ogaå.

Men det er kanskje mye som må til for å få dette opp å gå

Skrevet

Hoi karer. Har rett og slett bare ikke hatt tid til å tenke på det. Har ikke vært innom siden sist du hørte fra meg sveinis. Mye som står på om dagen, men hadde overlevering av et nytt produkt til kunde i går, så nå hjelper det på litt. :)

Nå ser jeg også i media at 40.000 som ikke skulle ha fått selvangivelse for næringsdrivende faktisk har fått det. Man må allikevel levere, men kanskje jeg ikke trenger å levere næringsoppgaven allikevel?

Skrevet

En årlig avgift på 50 eller 100 kroner er noe som ikke bryr meg nevneverdig, og kanskje er akkurat nok til at svindlere ikke orker å lage konto her. Men samtidig så bør det være gratis å lese forumet, som uregistrert bruker. Syns jeg iallefall!

Skrevet

Ja lese er gratis men å legge inn innlegg må du være medlem.

Å kanskje det fakisk blir igjen noen kroner i potten til de som bruker fritiden sin til å vedlikeholde sidene, noe de så absolutt fortjener.

Skrevet

Håper virkelig det her ordner seg så driften av dette forumet ikke går økonimisk ut over deg privat.. Ikke at jeg vet hva du får inn eller ut med bimmers.no Gunnar, men regner med det ikke er noe å snakke om, slik som du legger dette fram :)

Men en liten tanke, hva med å ha noe som at man betaler en 50 kroner eller noe når en registrerer seg, og gjerne gjøre det på en lettvint men økonomisk måte, tenkte litt på å "donere" via sms tjeneste, da vil det jo bli veldig lettvint for folk flest å registrere seg, ikke alle som er så glad i å bruke nettbank osv.. Bare en liten tanke :)

Betaler med glede om det skulle bli nødvendig å ha det sånn, dette forumet er knall.

Skrevet
En årlig avgift på 50 eller 100 kroner er noe som ikke bryr meg nevneverdig, og kanskje er akkurat nok til at svindlere ikke orker å lage konto her. Men samtidig så bør det være gratis å lese forumet, som uregistrert bruker. Syns jeg iallefall!

+1

Har også tengt mye på å komme med forslag om å f.eks ta en sum for å f.eks selge bil eller deler

50-100 per bil

10-30 for deler? :)

Skrevet

Tenkte å foreslå (om kapasiteten er der) at det hadde gått ann med en slags "pro-konto" for eksempel med større PM kapasitet, lengre signatur o.l.

mot en engangs sum. Men nå vet ikke jeg hvor gjennomførbart det er og ser for meg at dette kanskje gir mye ekstrajobb for moderatorene våre.

På det viset kunne alle vi som har lyst til å bidra litt ekstra få gjort det, uten at vi mister potensielle nye og/eller eksisterende brukere som har lyst til å teste ut forumet og bli kjent med det først før de begynner å sende penger hit og dit :)

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke vært aktiv på denne nettsiden en stund, men nå som jeg er stolt eier av fantastisk vakker 90 BMW 7er så tenkte jeg at det var på tide med en titt.

Og hva ser jeg? Påstand om at regnskapsfolk ikke kjører BMW! Dette er jo helt feil. Jeg jobber på et regnskapskontor på Kongsvinger og tilbyr herved mine tjenester. Er dette av interesse, så send meg en melding.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...