Gunnar Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Det har ordnet seg! gregus stilte opp og ordnet til og med mer enn nødvendig. Så nå er utfordringen å finne en permanent løsning - kan ikke ha det slik hver vår.
BMW89 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 pengene sitter løst når du har lagd et så bra forum, jeg støtter gjærn.
E30Frelst Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Flott! La en ordning på 25 kr pr bruker ved registrering ! Som betales via sms! Da har du nok til regnskapføreren din Mvh Falck
Gunnar Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Flott! La en ordning på 25 kr pr bruker ved registrering ! Som betales via sms! Da har du nok til regnskapføreren din Mvh Falck Har vært innpå tanken før, men de tilbudene jeg da fikk innebar at 70% av kostnaden gikk til operatør. Meningsløst. Tenker det blir en frivillig donasjonsordning. Har ikke lyst til å tvinge folk til å betale for å være medlem. Man kan heller betale om man føler man har fått noe utav sidene. Jeg er ganske sikker på at mange her har spart noen tusenlapper i verkstedskostnader.
BreitBau Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Endelig tar du til fornuft Har venta på en ordning siden jeg starta å være her inne..
Olelink Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Tenker det blir en frivillig donasjonsordning. Har ikke lyst til å tvinge folk til å betale for å være medlem. Man kan heller betale om man føler man har fått noe utav sidene. Jeg er ganske sikker på at mange her har spart noen tusenlapper i verkstedskostnader. Dette tror jeg og er den beste løsningen Masse folk her inne (inkludert meg) som gjerne vil gi noe tilbake for alt bimmers har gitt meg og for at bimmers skal bestå i årene som kommer
flonoen Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hva med en frivillig donasjon på en hundrelapp, som man til gjengjeld får et klistremerke eller noe sånt billig for, som viser at man støtter forumet? Er ikke sånn at jeg absolutt trenger noe i retur, men sikkert mange som setter pris på noe som viser at man har donert. Eventuelt en tittel på forumet, "donor" eller noe sånt.
BimmerE46 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hva med en frivillig donasjon på en hundrelapp, som man til gjengjeld får et klistremerke eller noe sånt billig for, som viser at man støtter forumet? Er ikke sånn at jeg absolutt trenger noe i retur, men sikkert mange som setter pris på noe som viser at man har donert. Eventuelt en tittel på forumet, "donor" eller noe sånt. +2
Simpel Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Jeg er ganske sikker på at mange her har spart noen tusenlapper i verkstedskostnader. Det har nå hvertfall jeg gjort. Kunne godt tenkt meg å gitt noe tilbake til bimmers.no Donerer penger med en gang opplegget for det er på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå