Lars R B Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Trodde at alle hadde ett kamera i 1009 jeg men om TUSEN ÅR så har sikkert alle det. Kansje tilogmed på telefoner som man kan ha i lomma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 skal se om jeg får ordna noen bilder. men er helt ok felger med bra dekk. så de er verdt 4000kr. hvis de ikke blir solgt i løpet av en uka tar jeg av dekka og bruker de på de nye felgene jeg skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 selger disse nå for 3800kr. har skaffa meg nye felger og har ikke plass til å lagre disse lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Fått fikset noen bilder da? Jeg skal en tur oppover mot slutten av uken,så kunne evt hentet dem da,dersom dem ser greie ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Bilder klarer du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 nei. første som kommer med 3500kr får felgene. dette er billig siden dekka er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 prøvde å ta bilder med tlf nå, men blir helt ræva bilder. ser ikke noe på de. hvi de blir solgt i løpet av helga går de for 3000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 ligger her ennå og venter på ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hadde lett tatt dem jeg,men det blir litt for langt å kjøre. Sjekker opp med noen nå som kjører trailer,så det er mulig at jeg vet mer iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 bare og si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hmm... om du skal mot Oslo/Asker og kan ta de med er det mulighet for at jeg tar de. Mange mm er det igjen av dekka, og fra hvilket år er de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 kan evnt møte deg i drammen. 2 av dekka er nye høsten i fjor og de 2 andre har gått en sesong. mye mønster. ikke sikker når de er produsert. men 3000kr er rimelig. kan treffes på tlf 90990118 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Hei! Er desse solgt? Passer de e34? Trenger vel spacere da,tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 hva slags TYPE design er det da?? er vel ikke lett å selge felger ÙTEN å ha bilde:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå