Gå til innhold

Min nye E90

SIG
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig, etter 18 lange måneder uten BMW er jeg endelig hjemme igjen.

Var helt overbevist om at jeg skulle ha en facelift E46, men etter å vært på Stenshagen å prøvekjørt ett par E90'er var jeg solgt. Solgt blei også en E90 318i sedan :P

bmw1.jpg

bmw2.jpg

Orginaldimmen på dekka blir helt latterlig på denne bilen. De ligger langt inni hjulbuen. Så her må man nok investere i noen 18" 225 sko.

Ikke allverdens av utstyr på denne, men det viktigste er på plass, nemlig sportseter. :)

Flere bilder kommer sikkert når jeg henter herligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk.

Prøvekjørte også en godt utstyrt 320d, men denne ble valgt bort da jeg synes gassresponsen var veldig dårlig. Har ikke klart å bli venn med dieselmotorer enda.

2 liter'n på 129hk overasket meg positivt. Drar helt greit opp til ca 5500rpm hvor det føltes naturlig å gire. Ytelsesmessig føltes den ikke svakere enn 2 liter'n på 150hk som satt i e46. Til 4'er å være var også lydbildet ganske bra.

6 gir gjør også at cruising i høye hastigheter blir meget behagelig, i motsetning til nevnte e46 hvor turtallet og motorstøy ble vel høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. :)

En ting jeg aldri kommer til å forstå, er hvordan det er MULIG å levere en bil med hjul som det der.

Jeg mener absolutt ikke at jo større jo bedre eller noe, men seriøst - det der ser jo helt latterlig ut? Passer jo overhodet ikke med designet av karosseriet?

Ødelegger jo hele inntrykket...

Hjul har vanvittig mye å si, og de bør da iallefall være i NÆRHETEN av å passe i skjermkassene... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :D Hjulene, ja. De var kanskje litt knapp. Hvis du skal kjøre 18", bør du skaffe deg god kant og grov felgbredde bak. Den hjulbrønnen er stor. Jeg hadde nok gått for 19" hvis det var min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...