316 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Kan du skaffe bilde av den Ascona B'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 sk sei d va någen biler det Tror den Astroèn der går i stavanger nå hvis eg ikkje tar heilt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Kan du skaffe bilde av den Ascona B'en? Hei 316. Har ikke noe annet enn et dårlig bilde, men det var en helt orginal orange opel ascona. Men den hadde gått veldig lite og den var fin inni, men fullstendig oppspist av rust utvendig. Planen var å gjøre noe med den, men det viste seg og bli altfor mye jobb. Men skal se om jeg finner ett bilde av den. Men den var helt orginal altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 kult, fikk også gode minner når jeg så bilder av granadaen, hadde en 82 granada 2.0 som min første bil.. muligens den mest nedstrippa modellen som fantes! der de fleste modeller var GL eller L eller giha, hadde ikke min noenting, inni var den og strippa! fikk satt på litt lys og hellagrill og midtkonsoll så ble den fin Hadde jo oxo gihafelger og hjemmesota ruter, digert lydanlegg og wunderbaumskog (pluss dødningegode i krom til girkule) som var standard hvis man skulla ha granada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Hi hi, den som leter finner, er det ikke det man sier. Gikk igennom foto albumet og der fant jeg mange gamle kjenninger. Bla.poloen, granadaen, nissan, gamle mb 230TE hentet den i Førde,den gamle grønne volvoen før og etter. Noen bilder er litt utydelige, men som sagt tatt bilder av papir bildene. Må også si at det er vel ikke alle alle bilene vi har hatt, som er gjort noe spesielt med, men de som ble tatt hånd om ble litt mer spesielle. Plukket helt ned i små biter og bygget opp igjen, gjerne byttet farge og stylet. En av passatene. Denne Mb hentet vi i førde, bare en "liten" svipptur. Men skjønn natur er det oppover den veien. Her kan dere såvidt skimte den freshe poloen, hihi Og her er det et gammelt bilde av bil entusiasten. Her ser dere sierraen og talboten. Hihi. stolt, nei kan ikke si det. Hihihi Her skimter dere den "fine" granadaen i bakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Her kommer bildene av boblene under bygging. Som dere kan se, så er det ikke mye glassfiber, men en hel masse stål. Også skulle bilen til pærs igjen, da skulle det bli delt bakrute og testarossa riller. Men det ble slutten på denne boblen, da han fikk lyst til å gjøre noe med en annen boble. Da begynte han med den gule boblen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 kult, fikk også gode minner når jeg så bilder av granadaen, hadde en 82 granada 2.0 som min første bil.. muligens den mest nedstrippa modellen som fantes! der de fleste modeller var GL eller L eller giha, hadde ikke min noenting, inni var den og strippa! fikk satt på litt lys og hellagrill og midtkonsoll så ble den fin Hadde jo oxo gihafelger og hjemmesota ruter, digert lydanlegg og wunderbaumskog (pluss dødningegode i krom til girkule) som var standard hvis man skulla ha granada Hei Vmaxx. Er morro å høre at Granadaen vekker gode minner, det gjør det her også når vi ser igjennom albumet. Vi fikk tak i granadaen i 93 også hadde vi den i ca.3 år. Men vi er rastløse når det kommer til biler og mobiler, bytter altfor ofte. Men jeg ser at Du har adr. i USA. Tenker da at Du da har mange muligheter til å få tak i flotte amerikanere til en slikk og ingenting. Regner med at det er litt billigere på diverse biler over there. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 sk sei d va någen biler det Tror den Astroèn der går i stavanger nå hvis eg ikkje tar heilt feil. Hei DANI. Ja, det begynner å dra seg til, men lista blir nok ikke endelig. Må ha noen flere biler, men da av nyere dato. Ja ang. Astroen, det er nok mulig den går i Stavanger området. Vi solgte den til en fyr fra Mo i Rana. Men så fant vi den igjen på et bilde på nettet, da mener jeg og huske at den hadde flyttet litt på seg. Men det var veldig morro for oss å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 kult, fikk også gode minner når jeg så bilder av granadaen, hadde en 82 granada 2.0 som min første bil.. muligens den mest nedstrippa modellen som fantes! der de fleste modeller var GL eller L eller giha, hadde ikke min noenting, inni var den og strippa! fikk satt på litt lys og hellagrill og midtkonsoll så ble den fin Hadde jo oxo gihafelger og hjemmesota ruter, digert lydanlegg og wunderbaumskog (pluss dødningegode i krom til girkule) som var standard hvis man skulla ha granada Hei Vmaxx. Er morro å høre at Granadaen vekker gode minner, det gjør det her også når vi ser igjennom albumet. Vi fikk tak i granadaen i 93 også hadde vi den i ca.3 år. Men vi er rastløse når det kommer til biler og mobiler, bytter altfor ofte. Men jeg ser at Du har adr. i USA. Tenker da at Du da har mange muligheter til å få tak i flotte amerikanere til en slikk og ingenting. Regner med at det er litt billigere på diverse biler over there. Har selv kjøpt meg 740 her for en slikk og ingenting så prisene her er ganske latterlige (selv om jeg i ettertid nok kunne sett at bilen var i bedre stand, folk kan ikke ta vare på bilene sine her ) Gamle amerikanere er blitt verdt sin vekt i gull her, som følge av at mange firmaer lever av å kjøpe inn gamle vrak og restaurere dem til "bedre" enn ny stand. Dermed har verdien på de ikke så fullt restaurerte også skutt i været... MEN hvis man leter litt utenfor de vanlige kanalene kan man garantert gjøre et kupp, er nok av de gamle amerikanerne som står og venter på nye eiere her borte... Generelt har bilprisene stupt dramatisk her, står rekker på rekker med nye mustanger hos forhandlere som har blitt tvunget til å sett ned prisen med over 60% bare for at folk skal kikke på dem Granadaen gikk faktisk i vestby da jeg bodde der.. første bilen jeg har tjent på, kjøpte for 4000 og solgte for 5000, og da var i tillegg ventilene sprengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Yess, nå har jeg fått surret meg ut og tatt noen bilder av våre siste biler. Den ene er en BMW 520i 98 mod, meget fornøyd med denne. da det er den første bilen jeg har kjøpt selv. Den har det meste av utstyr bla. multifunksjonsratt, beige skinn, klima, kjøre computer, tiptronic. Bare for å nevne noe. Storkoser meg i denne altså. Og så har vi nylig kjøpt en 230E, med endel utstyr. Bla. kjøre computer, varme i seter, ac. Kommer ikke på mer, er ikke jeg som kjører denne så mye. Også har vi en MB 126 300SE 1986 mod. Som han har gjort endel med. Bla. hellakkert. Vet ikke så mye mer. Men den skal vi selge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Har en lang historie med Granada jeg også, men er nok mer glad i MK1 enn i MK2. Min første var en MK2 79 modell, en eiers bil som var aldeles strøken da jeg kjøpte den: Dessverre endte den sitt liv pga en jentunge som ikke hadde hørt om vikeplikt En av mine andre: Denne var faktisk originalt gul og gikk som firmabil for Åkermans i mange år. Den hadde passert 450.000 km da jeg kjøpte den Min siste Granada var en MK1 2.6 GLS, en av kun 6 solgte i Norge, men dessverre var den aldeles ødelagt av tidligere eiere og full av rust. Dette til stor del pga dårlig oppretting etter ei ulykke der en av bilens eiere døde.. Bilen er nå under oppussing hos faren til en venn av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hei igjen, ja det er morro og høre at flere har gode minner med disse gamle granadaene. Forressten Vmaxx, det stod noe over her at bilen var kjørt i Vestby. Han som hadde den har ikke disse initialene eller B.N.??? Om det var han, så var vi på noen Granada treff med han. Han kjøpte seg en Cosworth etter granadaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lykkeli Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Oj så utrolig moro, dette var min profil for mange år siden og da også eier av selvfølgelig en bmw. Og noen andre biler enn dette har jeg også hatt etter disse årene bla. MB Cklasse, Volvo v70 og en Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå