635csi Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Bestemora virket meget fortrolig i telefonen i går, så jeg går ut i fra at hun ikke tuller med meg. Hun vet forresten ikke at det gjelder tilbakebetaling av svindelpenger, hun ville nok bare hjelpe barnebarnet sitt med en pengeknipe. Pensjonen som får unngjelde sikker Synd for henne i såfall, håper svindleren er såpass at han gjør opp med bestemora si ved en senere anledning. Får litt dårlig smak i munnen av sånne ting egentlig.
Deep Dish Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Bestemora virket meget fortrolig i telefonen i går, så jeg går ut i fra at hun ikke tuller med meg. Hun vet forresten ikke at det gjelder tilbakebetaling av svindelpenger, hun ville nok bare hjelpe barnebarnet sitt med en pengeknipe. Pensjonen som får unngjelde sikker Synd for henne i såfall, håper svindleren er såpass at han gjør opp med bestemora si ved en senere anledning. Får litt dårlig smak i munnen av sånne ting egentlig. DU skal nå iallefall ikke ha dårlig samvittighet, er ikke du som har gjort noe galt. Synes du har vært mer en tålmodig nok overfor han som svindlet deg.. Men jeg skjønner hva du mener..
h4ns3n Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Det beste er vel at han (forhåpentligvis) nå har tatt til fornuft og vil gjøre opp for seg.. Er nok ikke bare bare for han heller å komme ydmyk tilbake.. Får bare håpe han har lært
635csi Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Han gamblet kanskje på at de han svindlet ikke orket å lage noe stort nummer ut av dette. Men i såfall svindlet han nok feil fyr akkurat her ja Tror svindler har lurt en kar til her på forumet, men hva han vil gjøre med den saken får bli opp til ham selv. Skal gi ham beskjed om hva jeg har utrettet hvertfall.
635csi Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 En oppdatering passer sikkert nå tenker jeg Pengene er nå kommet tilbake på min konto, så nå avslutter jeg denne saken fra min sin side etter avtale med svindler. Har brukt nok tid på dette til nå, og sier meg fornøyd med resultatet (virker kanskje egoistisk, men likevel). Jeg kommer ikke til å få vite navnet hans siden anmeldelsen vil bli trukket i dag. Andre som evt. mener å ha blitt svindlet av same fyren kan gjerne ta kontakt, men jeg har ingen personopplysninger å komme med. Dette er det beste resultatet jeg kunne håpe på med et så dårlig utgangspunkt, så nå kan jeg bruke de 1100,- på noe morsomt til meg selv som en feiring av at rettferdigheten seiret til slutt. Går ikke ut i fra at noen her inne kjøper noe som helst av 335Tic igjen
Markn Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 domt at folk som dette gjør at man sikkert ikke stoler fra folk fra Mosjøen lengre. bor selv i mosjøen og er ikke vant med dette. Godt at du fikk klarhet i dette.
EirikL Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Godt å se at det ordner seg for snille gutter til slutt;)
635csi Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Beklager at dette kunne virke negativt for Mosjøen, men det var sånn jeg oppfattet saken i første omgang før jeg fikk snoket litt bedre rundt etter info. Men det hørtes jo først ut som det hadde passet med noen som var nevnt fra Mosjøen/Horten da, hehe
Simon S Arvesen Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Jeg har også blitt svindlet av han. 1500 kr for en tom eske som skulle inneholde en N82. Kom hjem i fra sjøen idag, så da skal jeg se på saken. Har sendt han pm med konto nr. Går til politiet om jeg ikke får kjapt svar.
Hansh Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 En oppdatering passer sikkert nå tenker jeg Pengene er nå kommet tilbake på min konto, så nå avslutter jeg denne saken fra min sin side etter avtale med svindler. Har brukt nok tid på dette til nå, og sier meg fornøyd med resultatet (virker kanskje egoistisk, men likevel). Jeg kommer ikke til å få vite navnet hans siden anmeldelsen vil bli trukket i dag. Andre som evt. mener å ha blitt svindlet av same fyren kan gjerne ta kontakt, men jeg har ingen personopplysninger å komme med. Dette er det beste resultatet jeg kunne håpe på med et så dårlig utgangspunkt, så nå kan jeg bruke de 1100,- på noe morsomt til meg selv som en feiring av at rettferdigheten seiret til slutt. Går ikke ut i fra at noen her inne kjøper noe som helst av 335Tic igjen Godt at det endte godt for en gangs skyld, og ikke minst godt at det virker som 335Tic lærte av dette!
635csi Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Jeg har også blitt svindlet av han. 1500 kr for en tom eske som skulle inneholde en N82. Kom hjem i fra sjøen idag, så da skal jeg se på saken. Har sendt han pm med konto nr. Går til politiet om jeg ikke får kjapt svar. Hold oss underrettet om hvordan det går med din sak da
a.nilsen Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Renter og betaling for tort&svie ville nå jeg ha slengt på glatt men... Tragisk hele opplegget men bra det løste seg. (iallefall for en av dere, sålangt)
Markn Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Beklager at dette kunne virke negativt for Mosjøen, men det var sånn jeg oppfattet saken i første omgang før jeg fikk snoket litt bedre rundt etter info. Men det hørtes jo først ut som det hadde passet med noen som var nevnt fra Mosjøen/Horten da, hehe Hehe, får vell utelukke å handle fra han mer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå