Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
vidi, du må vise meg hvordan du laget festene på M-tech II bakfangeren på preface senere når jeg får kjøpt meg et sett selv!

Fangeren vil ikke passe uten ombygging av selve mtech 2 fangeren el. bakenden... Mtech 2 er jo laget for facelift... Men kan jo vise deg hvordan jeg har gjort det.. Bare ta kontakt når du skal sette igang du.. ;)

Skrevet
Skikkelig kul bil det der! :D Tipper den er digg å kjøre rundt i! Hva syns du om felga da? :P Sånne har jeg og :wink:

Takk for det... Trives godt i den jeg ja ;)

Felga er greie de, skulle bare önske de passa uten spacers :P

Skrevet

Har tatt noen litt bedre bilder etter montering av fangerne... Rota vekk ladern til speilrefleks-kameraet :P Så de helt bra bilden lar vente på seg...

oziy1bu7e4smiwyhghtr.jpg

6145om2ri23zqk230oy6.jpg

h2fyctvk6aed66b4gd4x.jpg

Skrevet
Er dette orginale M-tech II deler eller glassfiber? Hvor mye arbeid var det å tilpasse de?

Kun org. plast-deler... Forelöbig er det gjort minimalt med tilpassninger..

Laget fester til bakfanger, og fronten er ombygd til facelift...

Skrevet

Så kom sommer`n... (Beklager skitten bil og dårlig kamera :P )

n94imwty21febm1m6bp2.jpg

x0ub61gz3fr1bfz8tvr3.jpg

j1d27t922t31s50o9c32.jpg

mb916i2in2tp7724rrbx.jpg

wwe17int15fz13okyel2.jpg

Fölgende vil forsökt bli gjort den kommende uka:

-Montert side-deler M-tech 2

-Lakkere til röde baklys

-Montere nytt focal höytalersett+trekke kabler+ RF forsterker

-Få cab i "posisjon" så el-cab vil fungere

Litt optimistisk å gjöre alt dette på ei uke kanskje (til meg å vaere), men noe skal bli gjort ;)

Skrevet

Hm, hvordan fikk du da bakfangeren til å passe med tanke på utformingen av hjulbuene fra preface til facelift? Vanligvis så står bakfangeren lengre frem og går ut i hjulbuen..

Skrevet
Hm, hvordan fikk du da bakfangeren til å passe med tanke på utformingen av hjulbuene fra preface til facelift? Vanligvis så står bakfangeren lengre frem og går ut i hjulbuen..

Ikke helt sikker på hva du mener nå, men bakfangeren er bygd litt ut i bakkant, slik at sidene passer bra... Svarte jeg på ditt spörsmål nå el? :S

Skrevet
Jepp, det gjorde du.

Er nok ikke like enkelt for din del.. i 89 ble cab levert i pre-facelift utførelse ja, MEN, bakre hjulbuer er samme som på facelift, altså lavere, og passer da i forhold til mtech 2 bakfangeren (utenom festene bake)

Skrevet
Jepp, det gjorde du.

Er nok ikke like enkelt for din del.. i 89 ble cab levert i pre-facelift utførelse ja, MEN, bakre hjulbuer er samme som på facelift, altså lavere, og passer da i forhold til mtech 2 bakfangeren (utenom festene bake)

Ja, bakfangeren passet overraskende godt egentlig... Trodde det skulle bli mye jobb med kapping og plastsveis.. Men neida :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...