Simen! Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Skikkelig kul bil det der! Tipper den er digg å kjøre rundt i! Hva syns du om felga da? Sånne har jeg og
vidi Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 vidi, du må vise meg hvordan du laget festene på M-tech II bakfangeren på preface senere når jeg får kjøpt meg et sett selv! Fangeren vil ikke passe uten ombygging av selve mtech 2 fangeren el. bakenden... Mtech 2 er jo laget for facelift... Men kan jo vise deg hvordan jeg har gjort det.. Bare ta kontakt når du skal sette igang du..
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Hehe, jeg vet det, derfor jeg sa du skulle hjelpe meg! Skal kontakte deg, hehe.
vidi Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Skikkelig kul bil det der! Tipper den er digg å kjøre rundt i! Hva syns du om felga da? Sånne har jeg og Takk for det... Trives godt i den jeg ja Felga er greie de, skulle bare önske de passa uten spacers
vidi Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Har tatt noen litt bedre bilder etter montering av fangerne... Rota vekk ladern til speilrefleks-kameraet Så de helt bra bilden lar vente på seg...
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Er dette orginale M-tech II deler eller glassfiber? Hvor mye arbeid var det å tilpasse de?
vidi Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Er dette orginale M-tech II deler eller glassfiber? Hvor mye arbeid var det å tilpasse de? Kun org. plast-deler... Forelöbig er det gjort minimalt med tilpassninger.. Laget fester til bakfanger, og fronten er ombygd til facelift...
vidi Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Så kom sommer`n... (Beklager skitten bil og dårlig kamera ) Fölgende vil forsökt bli gjort den kommende uka: -Montert side-deler M-tech 2 -Lakkere til röde baklys -Montere nytt focal höytalersett+trekke kabler+ RF forsterker -Få cab i "posisjon" så el-cab vil fungere Litt optimistisk å gjöre alt dette på ei uke kanskje (til meg å vaere), men noe skal bli gjort
winchester Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Hm, hvordan fikk du da bakfangeren til å passe med tanke på utformingen av hjulbuene fra preface til facelift? Vanligvis så står bakfangeren lengre frem og går ut i hjulbuen..
vidi Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Hm, hvordan fikk du da bakfangeren til å passe med tanke på utformingen av hjulbuene fra preface til facelift? Vanligvis så står bakfangeren lengre frem og går ut i hjulbuen.. Ikke helt sikker på hva du mener nå, men bakfangeren er bygd litt ut i bakkant, slik at sidene passer bra... Svarte jeg på ditt spörsmål nå el? :S
Eksos Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Jepp, det gjorde du. Er nok ikke like enkelt for din del.. i 89 ble cab levert i pre-facelift utførelse ja, MEN, bakre hjulbuer er samme som på facelift, altså lavere, og passer da i forhold til mtech 2 bakfangeren (utenom festene bake)
vidi Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 Jepp, det gjorde du. Er nok ikke like enkelt for din del.. i 89 ble cab levert i pre-facelift utførelse ja, MEN, bakre hjulbuer er samme som på facelift, altså lavere, og passer da i forhold til mtech 2 bakfangeren (utenom festene bake) Ja, bakfangeren passet overraskende godt egentlig... Trodde det skulle bli mye jobb med kapping og plastsveis.. Men neida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå