Gå til innhold

Min Bmw E46 :) Nye bilder på side 2, Solgt

codex
 Share

Anbefalte innlegg

Hallais :)

Jeg kjører da en Bmw, 316 2000 modell. Kjekke bil.

Har vel ikke gjort så alt for mye me den enda, bytta vekk de fæle oransje blinklysa framme å på siden eneste :) Blir nok noen nye felger til sommer sesongen, muligens en liten M-spoiler leppe på bagasjelokket. Mer penger tror jeg ikke jeg vil bruke på en 316 :) Heller leite etter en med litt mer hestekrefter i først :P

Men men, legger nå ut noen bilder :)

Fra liten "fjell" topp i Haugesund, med vinterfelgene på :P men men

DSC_0471-2.JPG

DSC_0519-2.JPG

Forsøk på litt photoshop, vet ikke om det var velykket jeg, er vell litt for mørkt på høyre siden og litt for lyst på venstre siden :P Men men :)

bmw%20front-5.JPG

Fant ett fra i sommar, road trip med ett par venner til Måløy :) Dette er når vi skulle på Refvik strand for å bade.

IMG_4206-3.JPG

Edit: Har oversatt til bokmål for de som sliter med vestlandsdialekten. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er det meningen å skrive bokmål her inne, eller vil du at bare folk i nærområdet ditt skal forstå hva du skriver kanskje :?: Jeg ble ihvertfall svimmel av å lese det :roll:

+1

Som sirup og lese hva som står :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg visste ikke at det var slike regler :)

Det er jo ett vidstrakt land og språket er totalt anderledes på den andre siden av fjellet :P

Håper dere forstår det som står i første post nå, har oversatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg visste ikke at det var slike regler :)

Det er jo ett vidstrakt land og språket er totalt anderledes på den andre siden av fjellet :P

Håper dere forstår det som står i første post nå, har oversatt :P

Tusen takk, nå var det mulig å lese for en Oslogutt :)

Men man skriver da ikke nødvendigvis slik man snakker? For å få noen sammenheng når jeg leste innlegget ditt, måtte jeg forsøke å huske denne typen dialekt muntlig for å få noen sammenheng... Skriver du en jobbsøknad på den måten der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei selvfølgelig ikke. Jobbsøknad skrives på bokmål :wink:

Falt meg ikke inn og skrive på bokmål først, forum er jo ikke akkurat enn jobbsøknad :P

Men forstår jo at det er greiest, med tanke på at det er folk fra hele landet her inne :)

Men sånn ellers da ? Utenom dialekt og språk :P Noen kommentarer til bilen ? hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Var inne i går også, men gadd ikke lese dialekta så gikk ut igjen ;) Bildene er litt mørke, men har potensiale i seg til å bli bra :)

Bilen ser blank og fin ut da! Og fin farge synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å få på nye felger ja :)

*Tenker på og bestille fra GS bildeler, GS-Bicolor T175 felgene :) for holde med 18 tommer, 225-40 tenker jeg :) *

Edit : Leverandør av de felgene jeg hadde tenkt meg har vist gått konkurs :P Da endte valget på Hartge Classic Replika :) 18" 225-40

Hvis posten har åpent på lørdag så får jeg de da tror jeg, hvis ikke så blir det vell til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk henta og satt på felgene i dag :) Meget fornøyd :D :D

Fy F for en forandring :P Og gå fra vinter stålfelg med BMW kapsel til dette :P De gamle sommer felgene skal bli skodd for vinter :) så blir det så bra så.

Litt sporing var det, men ikke for gale :) Vanesak tenker jeg :P Første gang jeg kjører med så brede dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...