codex Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Hallais Jeg kjører da en Bmw, 316 2000 modell. Kjekke bil. Har vel ikke gjort så alt for mye me den enda, bytta vekk de fæle oransje blinklysa framme å på siden eneste Blir nok noen nye felger til sommer sesongen, muligens en liten M-spoiler leppe på bagasjelokket. Mer penger tror jeg ikke jeg vil bruke på en 316 Heller leite etter en med litt mer hestekrefter i først Men men, legger nå ut noen bilder Fra liten "fjell" topp i Haugesund, med vinterfelgene på men men Forsøk på litt photoshop, vet ikke om det var velykket jeg, er vell litt for mørkt på høyre siden og litt for lyst på venstre siden Men men Fant ett fra i sommar, road trip med ett par venner til Måløy Dette er når vi skulle på Refvik strand for å bade. Edit: Har oversatt til bokmål for de som sliter med vestlandsdialekten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Fin bil Har selv en 316, er kjempefornøyd med min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Joda er fornøyd jeg og men kunne alltids vært litt sprekere Jeg ser frem til nye sommer sko var mye fint og velge i Gs felg katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Såvidt jeg vet er det meningen å skrive bokmål her inne, eller vil du at bare folk i nærområdet ditt skal forstå hva du skriver kanskje Jeg ble ihvertfall svimmel av å lese det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Såvidt jeg vet er det meningen å skrive bokmål her inne, eller vil du at bare folk i nærområdet ditt skal forstå hva du skriver kanskje Jeg ble ihvertfall svimmel av å lese det +1 Som sirup og lese hva som står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Okey, jeg visste ikke at det var slike regler Det er jo ett vidstrakt land og språket er totalt anderledes på den andre siden av fjellet Håper dere forstår det som står i første post nå, har oversatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Okey, jeg visste ikke at det var slike regler Det er jo ett vidstrakt land og språket er totalt anderledes på den andre siden av fjellet Håper dere forstår det som står i første post nå, har oversatt Tusen takk, nå var det mulig å lese for en Oslogutt Men man skriver da ikke nødvendigvis slik man snakker? For å få noen sammenheng når jeg leste innlegget ditt, måtte jeg forsøke å huske denne typen dialekt muntlig for å få noen sammenheng... Skriver du en jobbsøknad på den måten der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hehe, nei selvfølgelig ikke. Jobbsøknad skrives på bokmål Falt meg ikke inn og skrive på bokmål først, forum er jo ikke akkurat enn jobbsøknad Men forstår jo at det er greiest, med tanke på at det er folk fra hele landet her inne Men sånn ellers da ? Utenom dialekt og språk Noen kommentarer til bilen ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Se der ja. Var inne i går også, men gadd ikke lese dialekta så gikk ut igjen Bildene er litt mørke, men har potensiale i seg til å bli bra Bilen ser blank og fin ut da! Og fin farge synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 var en pen bil blir bra med noen nye såler til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Jeg gleder meg til å få på nye felger ja *Tenker på og bestille fra GS bildeler, GS-Bicolor T175 felgene for holde med 18 tommer, 225-40 tenker jeg * Edit : Leverandør av de felgene jeg hadde tenkt meg har vist gått konkurs Da endte valget på Hartge Classic Replika 18" 225-40 Hvis posten har åpent på lørdag så får jeg de da tror jeg, hvis ikke så blir det vell til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Fikk henta og satt på felgene i dag Meget fornøyd :D Fy F for en forandring Og gå fra vinter stålfelg med BMW kapsel til dette De gamle sommer felgene skal bli skodd for vinter så blir det så bra så. Litt sporing var det, men ikke for gale Vanesak tenker jeg Første gang jeg kjører med så brede dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Nå må du legge ut bilder snart da! Hartge felgene slår aldri feil! Hvilken bredde gikk du for? 8,5 rundt hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 flott farve gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 flott farve gett Du er glad i burgunder ja Skjønner det, veldig pen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå