codex Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Nå må du legge ut bilder snart da! Hartge felgene slår aldri feil!Hvilken bredde gikk du for? 8,5 rundt hele? Ja jeg får ta turen ut med kamera er jo så fint vær også Ja 8.5 både fremme og bak Merka og nå at en senk ville ikke vært dumt men men, det får klare seg inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Da fikk jeg tatt ett par bilder Sommeren er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ble nice! En senk hadde ikke gjort noe nei, men men, kommer etterhvert. Tøft at hjulene stikker såpass langt ut, nesten så de går utenfor hjulbuene? Disse felgene hadde innpress på ET43? Lurer på hvordan det blir med ET35 da på min når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 ET 43 ja Går så si helt i ett med hjulbuen, jeg syntes også det ble stiligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Fin bil! senk må til ;P tøffe felger ;D vurderer slike selv dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Fin bil! senk må til ;Ptøffe felger ;D vurderer slike selv dyre? Ja får nok kjøpe senk etterhvert, alt koster Jeg fikk dem for 10 høvdinger blankt Med kuhmo dekk istedenfor sonar som egentlig var i den felgpakken på GS sin nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Kjedsomhet leder til mye rart Snublet over en nettside der du kan lasta opp dine egne bilder som blir slik som dette Her er det bare og leke seg http://www.photofunia.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Veldig pen den fargen der! Passer bra med de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Ble veldig bra med felgene. Senk og nye baklykter hadde hjulpet veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Nuh er nye baklykter på plass Ble fint med hvite blinkers bak ja Senk tar jeg kanskje senere i sommer, når skattepengene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Her er ett par bilder med de nye baklyktene Kommer seg nå sakte men sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 litt senk og svart grill hadde gjort seg. likte fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 En stund siden jeg har komt me no update her De første felgene hadde jo GS Bildeler klart og sende med feil innpress osv.. Typisk tenkte jeg, så de var ikke på lenge Men nuh har jeg nå fått meg noen andre felger. Valget falt på GS-Chromeline. Her er ett kjapt mobilfoto: Gikk til innkjøp av Meguairs produkter og poleringsmaskin pluss diverse. Har også bestilt gode pads fra scandic shine til maskinen Klar for å gjøre bilen blank og fin, trenger bare en garasje nå(i dette utstabile været) Har også fått på bimmers.no skiltholdere Og venter på nye pærer, xenon look style fra dybvik trading - 1 stk.W5W parklyspærer - 1 stk.Xenonlook tilbud nr 2 (H7 / H7 / HB4) Fikk en god pris for dette Har lyst på senkesett, men vil ikke bruke no serli mer penger på denne bilen nå. Vurderes og legges ut for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå