snorrebmw Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Funker den.. ",) Takk for fine tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Meget pent! Gratulerer med M3 og velkommen på bimmers... Her er en som skal selge ratt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=110135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 du som hadde den der ja, kikka en del på den på våler og jeg måtte ta en ekstra tur rundt den, perfekt E36 i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Takk... Så det, men kunne tenke meg et tre eiket m airbag..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0376110419 slik du kansje skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Se der ja.. Tusen takk. Det er mitt ratt.. Rattet blir bestillt pr. umidelbart.. Var meget pent med M sømmer. Jeg liker det så org. som mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 så du har kjøpt det i linken jeg sente hehe? synes det der er det peneste til E36 så da faller bilen din enda mer i min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Det rattet er så pent at jeg vurderer å sette det i min bil som ikke har airbag originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Rattet er kjøpt og betalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Rattet på linken? Var tøft.. Vil gjøre seg bra i bilen! Som er grise-jævla-tøff! Bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Takk for det.. rent og pent.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Legger ut noen go bilder. Snøen er her å det er tid for savn av M-motor lyd.. Hatt mye morro med denne i sommer.. Denne er i Miiint condition.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Denne ser utrolig strøken ut! Pass godt på henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 NYDELIG!! mangler bare skikkelige interiør nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Er ikke intereøret skikelig nok da.. Kunne sef. vert bedre sidestøtter men liker Vader intereøret.. Har også to recaro bøttestoler jeg bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå