spne46 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Skal selge en samsung omnia Samsungen ble kjøpt 12/12-08 hos expert og er ikke operatørlåst, har kvittering. Ingen feil eller riper på den. Alt komplett i eske. 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hvilken type omnia er dette? Dette er ikke den HD? Denne har touchscreen denne? Er det noe penn på denne, eller er det kun fingerberøring? Divx støtte? 16gb intern? Hvor mye ekstra minne støtter den? Jeg kan være interessert i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spne46 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Hvilken type omnia er dette? Dette er ikke den HD?Denne har touchscreen denne? Er det noe penn på denne, eller er det kun fingerberøring? Divx støtte? 16gb intern? Hvor mye ekstra minne støtter den? Jeg kan være interessert i denne. Er ikke hd nei men mener det er divx støtte. Er med penn ja så kan bruke den eller finger. Er 16gb intern minne og kan utvides med 16 gb minnekort. Står noe mer her: http://www.samsung.com/no/consumer/deta ... I900XKAXEE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Om den har divx/xvid, så står det på den. Den har da ett divx merke på seg. De som ikke har divx innebygd kan også spille av divx, men de blir endel tregere. (som f.eks X1 fra SE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Om den har divx/xvid, så står det på den. Den har da ett divx merke på seg.De som ikke har divx innebygd kan også spille av divx, men de blir endel tregere. (som f.eks X1 fra SE) De fleste eksisterende videoformater inklusive divX og Xvid støttes. Hvor "bra" er GPS'en på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spne46 Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Om den har divx/xvid, så står det på den. Den har da ett divx merke på seg.De som ikke har divx innebygd kan også spille av divx, men de blir endel tregere. (som f.eks X1 fra SE) Står ikke noe om det på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spne46 Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Om den har divx/xvid, så står det på den. Den har da ett divx merke på seg.De som ikke har divx innebygd kan også spille av divx, men de blir endel tregere. (som f.eks X1 fra SE) De fleste eksisterende videoformater inklusive divX og Xvid støttes. Hvor "bra" er GPS'en på denne? Har ikke prøvd noe gps på den men går ann å legge inn tomtom da som er ganske greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Ok, da vil det hakke litt når man ser divx/xvid filmer på den. Det kan være litt plagsomt, men det funker visst helt greit. Har ikke prøvd telefoner uten divx originalt. GPS'n funker visstnok veldig bra har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spne46 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 HTC er solgt. Ingen som vil ha omnia? Bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Ok, da vil det hakke litt når man ser divx/xvid filmer på den. Det kan være litt plagsomt, men det funker visst helt greit. Har ikke prøvd telefoner uten divx originalt.GPS'n funker visstnok veldig bra har jeg hørt. Jeg har denne telefonen, og den spiller av divx/xvid uten noe som helst problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Sorry for offtopic,men stress å skifte display? Kor får du tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spne46 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Sorry for offtopic,men stress å skifte display? Kor får du tak i det? HTCen du tenkte på? Var garanti sak så sendte den inn uten kostnad. Nytt display tror jeg ligger på mellom 1000 - 1500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå