jarle_tr Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 17" Husker ikke bredden:( 5*120. Jeg har ikke veldig peiling på hva disse er verdt så jeg sier kom med bud. Kan byttes i 18 eller 19 til E34 (dette er mest interessant).. Felgene er ikke strøkne, men tror de skal være helt ok når jeg får vaska de.. Kanten trenger å pusses og lakkes. Framfelgene er etter min mening bra. Jeg klarer ikke å laste opp bildene:( Det gikk ikke av en eller annen grunn, men sender bilde på mail til de som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 hei jeg kan være int i felgene , ta og send meg bilde.. er det med dekk ? de er runde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle_tr Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Ja, de er runde. Satt de på bilen i dag for å prøve de. Rista litt i over 85, men skal avbalansere de i morgen. Sitter gode dekk forran, men de er litt slitt på innsiden bak. 235.45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 hei,er de fortsatt til salgs? pris,passer de e34? 5x120,et20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Magne Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 fortsatt til salgs?.. intresert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Bilder?? Har originale e46 m3 18" hvis du er interessert??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 hvordan gikk det med avbalanseringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle_tr Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Avbalansering gikk greit. den ene var ikke helt 100, men var ikke noe risting når jeg satt de på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå