Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit kje den rustne simons potte lyden i bilen min, har alt for høy lyd inn i kupeen..

Hvis jeg kjøper disse fra Autobbhttp://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p=50689030&imgGallery=2&imgActive=

evnt eisemann fra Schmiedmann

Sveiser 2 endestusser på orginalpotta, ser jo jækla mye bedre ut selvsagt, men hvordan blir lyden? Ingen forskjell eller litt mere lyd?

Ute etter litt fin lyd til 6er motorn, ikkeno bråkete japseopplegg som simons potta gir meg nå..

Skrevet

Enderørene vil ikke gi deg stort mer lyd, om du da bruker orginalpotta vil du få orginal lyd.

Skrevet

du kan få litt klang ved mye pådrag og ved giring. Dr_S har eisenmann rør på sin orginale eksos, 328i. Den ga faktisk fra seg en del lyd på Våler i høst hvertfall..:)

Skrevet
du kan få litt klang ved mye pådrag og ved giring. Dr_S har eisenmann rør på sin orginale eksos, 328i. Den ga faktisk fra seg en del lyd på Våler i høst hvertfall..:)

Lurte litt på de stussene jeg og, Har en Scorpion bakpotte som skal på bilen, er de endestussene samme dim? lurte litt på å bygge 4 rørs noe ala Eisenmann 4 rørs

Skrevet

Lurte litt på de stussene jeg og, Har en Scorpion bakpotte som skal på bilen, er de endestussene samme dim? lurte litt på å bygge 4 rørs noe ala Eisenmann 4 rørs

om de har samme dim som din scorpion potte? Det må du nesten måle..:) Er noen som er 70mm, 76mm og 83mm..

Skrevet

om de har samme dim som din scorpion potte? Det må du nesten måle..:) Er noen som er 70mm, 76mm og 83mm..

Ok, tror de var 76mm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...