Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal selv igang med å bygge 2.7 =)

Mine specs:

M20b25 facelift blokk og topp

b20 råder

Preface stempler

ETA-veiv (ga 3000 for den, matsrh ;)

198cc dyser, fra m52b28

Custom chip fra Fekzen

Schrick 272 graders kam

Grenrør

m21 oljepumpe (høyrere trykk)

Justerbar bensintrykksregulator

Ellers alt org. 325, skal kjøres på e85 ;)

198cc blir nok for lite,

regneregel er at du kan hente ca 1 hk pr 1cc,

dvs med 20-40 % mer på E85, har du mindre effekt en org 325...

burde nok opp på rundt 240-250cc

Skrevet

Bil ferdig lakkert, montert sideruter og bakrute, speil. Den ny lista til vinduet bak var fryktelig trang så fikk ikke i låse lista hele veien. Mye bedre lakkert denne gangen.

g9jwzvlqb72z8y4o6w58.jpg

ov10m3okrpij0jmloe66.jpg

fzxq9uue07zuyaljeg9x.jpg

Skrevet

Begynner å bli nå :) Skal matte ned baklyktene å få de lakkert med klarlakk når jeg får tid.

Så må jeg få byttet lista rundt bakvinduet igjen.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Blir stille en stund framover nå, håper å få montert den i vintert samt bygget ny motor.

Har begynt å demontere understellet, leter etter noe som påtar seg sand/glassblåsing i østfoldområdet. Bilen står på lager og er klar for å starte når jeg får tid.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Lookin' good, Pål. :) Angående ETA- og dieselveiv spiller det igrunn ingen rolle. Leste på E30Tech at begge veivene er så og si like god, måtte det være til turbo eller høytvarvende sugis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...