Sturlis Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Jepp, skal bli spennende å se hvordan det går når jeg får satt sammen motoren, det tar dessverre litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Skal selv igang med å bygge 2.7 =) Mine specs: M20b25 facelift blokk og topp b20 råder Preface stempler ETA-veiv (ga 3000 for den, matsrh 198cc dyser, fra m52b28 Custom chip fra Fekzen Schrick 272 graders kam Grenrør m21 oljepumpe (høyrere trykk) Justerbar bensintrykksregulator Ellers alt org. 325, skal kjøres på e85 198cc blir nok for lite, regneregel er at du kan hente ca 1 hk pr 1cc, dvs med 20-40 % mer på E85, har du mindre effekt en org 325... burde nok opp på rundt 240-250cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Kjempebra at du gjør dette, er så moro når du kommer i mål, lykke til og keep up the good work,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Bil ferdig lakkert, montert sideruter og bakrute, speil. Den ny lista til vinduet bak var fryktelig trang så fikk ikke i låse lista hele veien. Mye bedre lakkert denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Begynner å bli nå Skal matte ned baklyktene å få de lakkert med klarlakk når jeg får tid. Så må jeg få byttet lista rundt bakvinduet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Snadder ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Ble ganske fornøyd med rutene også, synes det ser greit ut. Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Noe som har skjedd her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Blir stille en stund framover nå, håper å få montert den i vintert samt bygget ny motor. Har begynt å demontere understellet, leter etter noe som påtar seg sand/glassblåsing i østfoldområdet. Bilen står på lager og er klar for å starte når jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 d blir bra, har troa, skulle ønske e va flink til å sveise rust slik som deg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Det er bare å begynne å sveise, øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Lookin' good, Pål. Angående ETA- og dieselveiv spiller det igrunn ingen rolle. Leste på E30Tech at begge veivene er så og si like god, måtte det være til turbo eller høytvarvende sugis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå