Gå til innhold

e30 320i-327i

pål
 Share

Anbefalte innlegg

Hei winchester, nei har ikke lakkert selv, vil jo ikke ødelegge alt grunnarbeidet jeg har gjort;)

Takk for tilbakemeldingen forresten, ser det er mange som er innom ,men få som skriver noe for tiden.

Tenkte å legge ut noen bilder til med litt bedre lys, om teknologien tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på søndags kveld så den sånn ut :) :

sqhv7h0sdouqgt557pko.jpg

Blank og fin med ruter å greier :)

Fikk hjelp av en kamerat på søndagen og satte inn alle rutene, gikk forholdsvis greit. Selv om vi var veldig nervøse for å ripe opp lakken. Gikk ganske bra det også faktisk.

Skal slipe ned bilen når jeg får tid, og få lagt på klarlakken. Så om det blir litt små striper gjør ikke så mye.

Ble mye jobbing denne helga, men er så absolutt verdt det.

Ble fornøyd med resultatet, men er noen bulker ser jeg nå som den er blitt så blank, som jeg må ta senere. Ihvertfall de som "vanlige folk" ser .Også så får jeg se hvor nøye jeg er med de andre, mer usynelige bulkene. Er jo redd for å kjøre den nå.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg å gjøre også :)

Har tectylert kanalene og dørene innvendig. Begynte på hjulkassene også men gikk tom for tectyl.

Byttet olje på motoren. Det trengtes etter mye små kjøring uten å fått kjørt motoren ordentlig varm.

Fikk tatt litt bedre bilder da jeg fikk litt ordentlig lys:

2m5znjk5ee3ml7wf6300.jpg

2shpf79mnu09xfoipscv.jpg

vx0llwdivvoak87nfjim.jpg

0u35ecdo8fqqm11gizkj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har skjedd lite med bilen nå i vinter, har satt den bort til vinterlagring. Har en plass der det har stått en gammel ford 17m i flere år som er helt fri for lakk, den er slipt ned til karrosseriet. På forden er det ikke anntydning til rust engang. Så der er det tørt og fint. Eneste ulempen er at det ikke er varme der, så det er gjerne litt kaldere en det det er ute. Så blir nok ikke noe særllig med skruing i vinter tenker jeg, får ikke tid heller.

Tok noen bilder da vi kjørte den bort for vinteren.

qjaasygio77uskwb19eg.jpg

w8wx1dt8x36efpzdtf3j.jpg

Har lagt over trekk, tatt ut batteriet og fylt tanken full. Så da bør bilen være klar for vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

På lørdagen var jeg på BMWCCN treffet på Rudskogen, masse flottet biler og hyggelige folk .Traff blandt annet Kristov, Som jeg kjøpte denne diffen av.

pa5qhvyai6unhjhkg6kb.jpg

Usedvanlig mange flotte E 30 der både m3 og mer ordinære :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...