pål Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Ser det er vanskelig å få noe inntrykk av hvordan dette ble, skal se om jeg får tatt noen bedre bilder i morgen. Da maskering er borte, og jeg har litt bedre plass til å ta bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Herlig arbeid Pål, du som har lakkert selv? Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Hei winchester, nei har ikke lakkert selv, vil jo ikke ødelegge alt grunnarbeidet jeg har gjort;) Takk for tilbakemeldingen forresten, ser det er mange som er innom ,men få som skriver noe for tiden. Tenkte å legge ut noen bilder til med litt bedre lys, om teknologien tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Jeg som ikke er vandt til dette synes det er litt gøy når jeg kørte inn bilen på fredags kvelden, da så det slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Så på søndags kveld så den sånn ut : Blank og fin med ruter å greier Fikk hjelp av en kamerat på søndagen og satte inn alle rutene, gikk forholdsvis greit. Selv om vi var veldig nervøse for å ripe opp lakken. Gikk ganske bra det også faktisk. Skal slipe ned bilen når jeg får tid, og få lagt på klarlakken. Så om det blir litt små striper gjør ikke så mye. Ble mye jobbing denne helga, men er så absolutt verdt det. Ble fornøyd med resultatet, men er noen bulker ser jeg nå som den er blitt så blank, som jeg må ta senere. Ihvertfall de som "vanlige folk" ser .Også så får jeg se hvor nøye jeg er med de andre, mer usynelige bulkene. Er jo redd for å kjøre den nå.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Blir jo meget bra dette Pål, bare å stå på og gjør det så grundig så du kan! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 ser lovende ut nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Det tenker jeg å gjøre også Har tectylert kanalene og dørene innvendig. Begynte på hjulkassene også men gikk tom for tectyl. Byttet olje på motoren. Det trengtes etter mye små kjøring uten å fått kjørt motoren ordentlig varm. Fikk tatt litt bedre bilder da jeg fikk litt ordentlig lys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Shiny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Har skjedd lite med bilen nå i vinter, har satt den bort til vinterlagring. Har en plass der det har stått en gammel ford 17m i flere år som er helt fri for lakk, den er slipt ned til karrosseriet. På forden er det ikke anntydning til rust engang. Så der er det tørt og fint. Eneste ulempen er at det ikke er varme der, så det er gjerne litt kaldere en det det er ute. Så blir nok ikke noe særllig med skruing i vinter tenker jeg, får ikke tid heller. Tok noen bilder da vi kjørte den bort for vinteren. Har lagt over trekk, tatt ut batteriet og fylt tanken full. Så da bør bilen være klar for vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 På lørdagen var jeg på BMWCCN treffet på Rudskogen, masse flottet biler og hyggelige folk .Traff blandt annet Kristov, Som jeg kjøpte denne diffen av. Usedvanlig mange flotte E 30 der både m3 og mer ordinære . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Diff brems med lammell brems og 3,73 i utveksling. Virker tight og fint. Ser ut til å være presset en alpina foring i den også. Gleder meg til å montere denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå