Gå til innhold

e30 320i-327i

pål
 Share

Anbefalte innlegg

Flotte greier, får se hva det blir til, Men regner med det blir en sugis på meg. Usikker på specs enda. Men driver å spekulerer på det. Noen som har forslag på sprut jeg kan bruke? Som har erfaring med noen som fungere bra ,uten at en trenger å være el-ingeniør for å montere det? Gjerne noe som mappes i nærheten av østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ja har tatt en del tid. Mye på grunn av at det har vært mye å gjøre på jobben de siste 2 årene. Så jeg har ikke hatt så mye tid som jeg skulle ønske. Men håper det blir bedre etterhvert. Gleder meg til å begynne og montere bilen utvendig. Trenger borresjablonger til m-tech stylinga. Så om det er noen som har liggende er det bare å rope ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk pakke i posten i dag fra Ireland Engineering, overdimensjonerte ventiler, justerbart cambersett bak, og urethan foringer til bakstillinga (de fire små til bærearmene) Synes disse virket veldig stive. Noen som har erfaringer med disse? blir de veldig stive? lager de mye lyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Har planer om å starte igang igjen med bilen nå i vinter, litt avhenger om jeg klare å finne en plass å stå. Men planen er ihvertfall å få montert m-tech plasten, den er ferdig lakkert. Må bare reparer frontfangeren eller kjøpe en ny. Resten er lakkert. Så driver jeg å ser etter interiør så hvis jeg er heldig kan jeg få montert dette også ila jula. Da tar ikke bilen så stor plass,rundt omkring lenger. Har også bestilt en del deler den siste tida som har kommet som også kan monteres.

Om noen har sort gulvtrekk og taktrekk liggende så send meg en pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd fra 09 ja! Her går det unna, På linje med meg du :lol: Siden du har facelift har her jeg ikke fanger som passer desverre. Har til preface. Har sort Mtech leppe bak til bakluken, ett dasjbord, en haug releer og ett instrument. Kastet desverre resten, ett pent sort og et greit blått interiør for to mnder siden, men ingen ville jo ha her på forumet!

Stå på. Artig å få igjen iveren også, men her sner det og da blir det ikke noe skruing. Frister med E30 igjen.

Lykke til

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff så kjedelig da, blir sikkert vanskelig å få tak i nå, siden du nettopp kastet ditt ;) ville vært typisk hehe.

Ja har vært en del borte pga jobben så har ikke alltid hatt like mye tid. Men nå ser det ut til at jeg har litt fri i vinter til å holde på. Har ikke ledningsnett til el speil høyre side vel? og bryter? Eller det som trengs for å montere tåkelyst, har bryter og rele, men har forstått en trenger noe mer, eller er det plugg and play etter det?

Tar nok fortsatt litt tid før dette blir ferdigstilt da jeg må få overhalt understell og motor også, så får bare ta tiden til hjelp, er ikke noe stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...