Gå til innhold

e30 320i-327i

pål
 Share

Anbefalte innlegg

Usikker på om jeg har til høyre side. Driver å kaster nå å skal sjekke om litt om det er venstre eller høyre side jeg har liggende på stua ferdig til kast.

EDIT Mine ble gitt bort til Big_Al her. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet igjennom hva som har kommet i posten, ser ut til at jeg har det av klips som trengs for å montere m-techen. Men koed klarte ikke å levere borresjablongen til sideskjørtet på høyre side. Så hvis noen har det til salgs eventuelt låns hadde jeg blitt meget glad. Forresten, er det noen som har tips til monteringen, har adri gjort det før. Hadde vært fint å slippe å finne opp kruttet på ny.

Ellers kom det også cab avstivninger til dempertårnene forran, powerflex foringer til bærearmene bak, hjullager og bremseskjold til fjærbeina forran. Dvs at jeg har Ireland Engineering foringer i urethan til bærearmene til overs. Send meg en PM ved interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i hus 4 stk Borbet A felger nå 9x16. Ikke helt strøkne men det er ikke så farlig, Er ikke noen showbil. Mulig jeg skal prøve å pusse litt på de etterhvert. Ble bra strekk på de med 205/45 :)

Powerflex til bakstillinga, hjullager og bremseskjold forran, samt cambersett bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig er samme avstivning som er brukt på cab, har sett at flere bruker det, så bør da vær noe i det :)

Har ikke lakkert motorrommet enda så tenkte at da kan jeg jo like greit sveise det inn.

Tror jeg må bruke spacere på de forran pga fjerbeinet, uten at jeg skal si det for sikkert.

Gleder meg til å begynne å montere nå :)

Trenger forresten festene til bakfanger også (de er midt på siden på side 4 her), si ifra om noe har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, flott med litt tilbakemeldinger, ja håper å få gjort litt i vinter, vi får se hvordan det blir med tid.

I går kveld og i dag har jeg sloss, mutteren som holder drivakslingen i bærearmen bak. Den er så rustet fast at å prøve å skru den løs var helt håpløst. Så har begynt å dele den, det skulle heller ikke vise seg å være så lett. Grunnet falsen neders på mutteren holder press på mutteren mot spindelen, i tillegg er den ganske så tykk.

Så i dag gikk jeg til anskaffelse av et nytt sett med meisler, har borret og sloss en del med mutteren i dag, men den gir ikke opp så lett. I dag har jeg knekt tre meisler bannet masse og ikke kommet noe særlig videre.

Her er bilde av hvordan det sto til med håndbrems systemet, ganske rustent.. så har bestilt meg en deler i dag så får jeg se om jeg får det istand igjen.

44151529833173655049.jpg

70238431035203025423.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...