Gå til innhold

e30 320i-327i

pål
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått montert litt plast, Det som mangler nå er sidepanelene bak. Da begge festene nede mot skjørtene er knekt på begge to. Så om noen har så rop ut, trenger hele og fine med fester.

Bakfangeren må justeres en del, og frontfangeren trenger også noe justering. Men har ihvertfall fått gjort det meste nå. Tenker litt på å mellomslipe lakken nå så få lagt på noen strøk til med klarlakk, noen som har erfaring med dette? Hvilke korning bør jeg bruke? noen tips?

Fikk også inne gulvteppet, var ikke bare bare alene med gikk tilslutt, ellers har jeg også fått montert litt plastdeksler og slipt ned en sveis i motorrommet. Fanske fornøyd med det som jeg har fått gjort denne gangen ble lange dager men ble jo fint til slutt etter at jeg fikk vasket og polert den for første gang etter lakkering. Baklyktene fikk seg også en polering, som dere ser ble de også ganske mye blankere, enda bedre blir de når jeg får pusset de ned og lakkert de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Grunnet at jeg fikk feil feste til bakfangeren sist jeg bestilte, har jeg nå levert de gamle til sandblåsing og grunning. Lettere enn å drive å modifisere de nye noe mer. Så står ikke helt stille her selv om det ikke oppdateres daglig. Er ikke så gjevt heller når responsen har vært rimelig laber den siste tiden. Så om noen har tips og triks, til tidligere spørsmål. Eller noen erfaringer de vil dele. Hadde det vært supert. Lurer litt på å gjøre bilen kjørbar og klar for Eu-kontroll ila våren så den er litt enkler å flytte. Kanskje jeg bruker den litt i sommer også før jeg begynner med montering av motor og understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nå har jeg fått gjort litt igjen. Har fått slipt til traversen etter sveising, og malt flere strøk. Så nå trenger jeg bare nye bolter til traversen, det skal bestilles til uka. Regner med jeg monterer den nyoverhalt komplett på bil. Kommer ann på hvor tung den bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Skal bli bra tilslutt, det er det ingen tvil om. Har fått tilbake flere deler fra sandblåsing, så blir mer maling om ikke lenge. Måtte bruke omigjen de gamle festene til bakfangeren disse er nå sandblåst. Siden de nye ikke passet og det tydeligvis ikke er mulig å få tak i like de gamle. Så går da framover igjen.

Skal forresten behandle framskjermene på innsiden. Er det noen som har erfaring med et stoff som er bra å bruke? Tenkte å bruke tynn tecktyl, men er usikker på hvor godt det kryper. Har valset skjermene og da trenger jeg noe som kryper godt inn i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen som kan forklare meg hvordan demperne justeres? De forrige jeg kjøpte med justering fulgte det med et hjul til å justere med. Det gjorde det ikke denne gangen.. Utformingen på toppen av demperen er heller ikke lik så ser ikke ut til at hjulet vil passe heller.. Både eska og demperen er merket med at den er justerbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg hvordan demperne justeres? De forrige jeg kjøpte med justering fulgte det med et hjul til å justere med. Det gjorde det ikke denne gangen.. Utformingen på toppen av demperen er heller ikke lik så ser ikke ut til at hjulet vil passe heller.. Både eska og demperen er merket med at den er justerbar.

Henger meg på den der. Har også noen koni dempere på min som det står adjustable på, men er ingen steder å justere :oo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...