pål Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Var en litt annen sprøyte tror jeg. Men den der ser mye bedre ut, så det blir nok bra. Har holdt på en del med bilen de siste dagene, men i dag ble jeg skikkelig lei. Frontplata jeg kjøpte fra Koed tidligere er uorginal, og har en helt ufattelig dårlig passform, den er skjev og skakk i alle retninger og ingenting stemmer. Så blir ikke bra uansett hvordan jeg gjør det. Så får bestille meg en ny orginal. Kjedelig for hadde håpet å få montert ferdig fronten nå mens jeg har fri. Prøve-montert m-tech "leppa" og fått dette lakkert med nye sidepaneler men da blir vel dette senere i sommer isteden. Har forøvrig lagt på ny understellsmasse i begge hjulhusene forran og på innsiden av skjermene. Samt limt m-tech "leppa" på enda to plasser. Er oppe i ti plasser med lim nå, her blir alt gjort for å redde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Da har eg lest igjennom heile tråden din Har vært mykje arbeid med denne bilen ser eg, bra pågangsmot !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morris56 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Blir bra dette men har de stoppet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2017 Da var man litt igang igjen. Har omsider fått bilen litt nærmere her jeg bor så da går det ann å holde på litt. Har ikke så store planer da stedet ikke er så veldig egnet for å skru. Men skal prøve å få gjort litt. Har begynt å justere framskjermer mot panser. Prøve montert litt m-tech plast osv. Noen som vet om det finnes nye m-tech 2 paneler å få kjøpt? Trenger til skjermene foran. tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Moro med litt aktivitet her igjen 😊. Trodde Koed skaffa m Tech 2 deler enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 Ja ser ut som de gjør det, får ringe å høre med de. Virker som det er en del mindre aktivitet på forumet her nå. Enn da jeg var aktiv her sist, for en del år siden.. Om noen har litt bilder av montering av skjermer med frontplate, og framfanger hadde det vært supert. Begynner å bli en del år siden jeg demonterte, så husker ikke helt hvor alle skruene skal. Har sett litt på dele-katalogene til Gs og Koed, men finner ikke helt ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå