Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 hmm, kunne du tatt et bedre bilde av det du mener ? hat nettopp tatt av bakfangern å det på min E30 ^^, kanskje jeg kan hjelpe deg vist jeg fårstår va du mener hehe. Tøft prosjekt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Takker. Er det feste over slepefestet. He he, mye fester her nå.. Festet har jeg tatt bort men er bare plata igjen, og den sitter fast på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 jeg har tatt et bilde på min bil hva jeg tror du mener jeg får ikke lakt det inn får senere. hvist det er det jeg tror det er så er det noe silikon rundt den også tror jeg den er punktet. eller noe sånt. hehe, legger ut bilde hos deg senere (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 en plate med to hull i som ligger utpå selve bak platen hvist det er den du mener hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Det er den jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 ja, nei er ikke sikker, prøvde å slite den av på min, men den satt fast. tror den er punktet fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Regner med det var den du mente aner ikke kordan man får den løs hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Mysteriet er løst, Den sitter fast i en bolt som går fra bagasjerommet og ut under bilen. Ser ut til at jeg må ned med eksosanlegget på venstre siden ,får å få av plata der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Da har jeg demontert de to små platene som står uten på bakplata. Sånn ser den ut da den er skrudd av. Har brukt det meste av dagen på å sette inn nye lyddempende plater. Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 hehe, bra du fikk ut den plata er det lyd isolering du legger rundt om i bilen ?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Isolerte bakskjermene også. Planen er å isolere dørene,i tillegg finner sikkert flere plasser jeg velger å isolere. Borret ut punktene på festene til bakfangeren Festene skal sandblåses og sveises på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Det stemmer, er lydisolerendematter. Ja fikk lurt dem av til slutt, 4 bolter som går fra bagasjerommet og ut under bilen. På venstresiden måtte jeg kappe av bolten, pga gjengene var rustet fast i mutteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwess Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Det stemmer, er lydisolerendematter.Ja fikk lurt dem av til slutt, 4 bolter som går fra bagasjerommet og ut under bilen. På venstresiden måtte jeg kappe av bolten, pga gjengene var rustet fast i mutteren. Kjøp deg en liten propanbrenner så slipper du å kappe bolter som regel. Jeg har spart mye penger på å bruke varme og gjengetapp/bakke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Det vet jeg, har tilgang til brenner også. Men kjøper heller ny bolt enn å bruke tid på å sandblåse og gjenge den opp. I tillegg var jeg klønete og rundet skruen. Så da gikk det raskest å kappe den av. Var trang mellom eksosen og dørken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå