pål Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 deerepower: De lyddempendemattene heter dynamat xtreme. Fåes kjøpt blant annet på amazon.com. Men er bare å google det, fant flere:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Om alt går etter planen blir det hvite, pulverlakkerte mim felger, 15". Det er jeg spent på Lurer på hvordan det blir med valsing, blir litt smale kanskje? De her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=mim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Flere lyddempendematter er nå bestilt, så da håper jeg det kommer snart. Smidd m21 veiv og komplettt servo er kjøpt inn. Må få meg oversikt over hva jeg trenger nå, og kjøpe inn deler. Stiverer foringer til hele understellet, pakningsett til motor, håndbrekkwire, forsterket kopling osv. Blir nok et bra lass når jeg kommer på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hei! Har gjort mye av det samme karosseriarbeidet du holder på med i på min e30. Sleit litt med den plata med profil i jeg og, ta en titt i tråden min så ser du hvordan jeg gjorde det, bare å spørre hvis du lurer på noe Link står i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Takk Sturlis har lest igjennom prosjektet ditt flere ganger. Men har tydeligvis ikke sett hva du har gjort ang profilen. Har ikke riktig utstyr til å få knekt plata likt som du har gjort . Må undersøke nærmere. Ser du har rust på akkurat samme plasser som meg. Hadde, er vel et bedre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Brukte en falsetang til å lage den knekken. Fåes kjøpt på biltema, men er jo litt dyrt hvis man skal bruke den en gang lissom... resten bøyde jeg til og kappet og herjet ^^ ja, er jo standard med rust på de stedene... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Har en sånn falsetang, det var lurt. At jeg ikke tenkte på det har jo brukt den i hele vinter da jeg har sveiset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 hehe, der kan man se ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim86 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Kjempe prosjekt de her da !! hehe er på utkikk etter noke sånt e og....har fått jobb der e jobbe 2uke å fri 4 soooo må finne me et eller anna ...hehe ..men stå på mann ser jævla bra ut ..blir fett å sjå korleis de går me de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Høres ut som en jobb en kan trives i Takk takk, er spent selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Har hentet felgene i dag i Horten. Tok noen bilder. Hvilke dekkdim bør jeg bruke, noe som har erfaring med Mim felger 15" 7,5" breie ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Synes jeg har fått brukt himmelspretten til noe fornuftig Så på tide med ny oppdatering. Dynamatene er på vei fra USA. Og har holdt på litt på verkstedet denne uka. Fikk hjelp til å rettet kanalene da de slo seg litt da de ble sveiset. Fikk også rettet en bulk ved venstre baklykt.Min misstanke om at bilen har fått seg en smell bak stemmer nok. Profilen under slepekroken er laget og sveiset. Det ene antenne hullet er sveiset igjen. Har også tatt en del rust på bakplata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Lar bildene tale for seg selv, så er det bare å spørre om dere lurer på noe. Antenne hullet med mer vil bli tinnet til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Tok av lista rundt bagasjerommet og den lista som tetter. Fant litt rust som jeg slipte ned. Rundt begge skiltlysene var det rustent og måtte fjerne så mye gods at åpningen ble en del større. Jeg er lurer litt på hvordan jeg skal ordne det. Regner med at jeg kan få tinnet det. Sveiset igjen hullet etter ledningen til hengerfestekontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Etter at jeg fikk slipt ned sveisen ble det jo ganske så fint. Blir bra når det blir tinnet tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå