Gå til innhold

e30 320i-327i


pål
 Share

Anbefalte innlegg

Flere lyddempendematter er nå bestilt, så da håper jeg det kommer snart. Smidd m21 veiv og komplettt servo er kjøpt inn.

Må få meg oversikt over hva jeg trenger nå, og kjøpe inn

deler. Stiverer foringer til hele understellet, pakningsett til motor, håndbrekkwire, forsterket kopling osv. Blir nok et bra lass når jeg kommer på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har gjort mye av det samme karosseriarbeidet du holder på med i på min e30. Sleit litt med den plata med profil i jeg og, ta en titt i tråden min så ser du hvordan jeg gjorde det, bare å spørre hvis du lurer på noe ;) Link står i signaturen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sturlis har lest igjennom prosjektet ditt flere ganger. Men har tydeligvis ikke sett hva du har gjort ang profilen. Har ikke riktig utstyr til å få knekt plata likt som du har gjort . Må undersøke nærmere.

Ser du har rust på akkurat samme plasser som meg. Hadde, er vel et bedre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en falsetang til å lage den knekken. Fåes kjøpt på biltema, men er jo litt dyrt hvis man skal bruke den en gang lissom... resten bøyde jeg til og kappet og herjet ^^ ja, er jo standard med rust på de stedene... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe prosjekt de her da !! hehe er på utkikk etter noke sånt e og....har fått jobb der e jobbe 2uke å fri 4 soooo må finne me et eller anna ...hehe ..men stå på mann ser jævla bra ut ..blir fett å sjå korleis de går me de.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg har fått brukt himmelspretten til noe fornuftig :) Så på tide med ny oppdatering.

Dynamatene er på vei fra USA. Og har holdt på litt på verkstedet denne uka. Fikk hjelp til å rettet kanalene da de slo seg litt da de ble sveiset. Fikk også rettet en bulk ved venstre baklykt.Min misstanke om at bilen har fått seg en smell bak stemmer nok. Profilen under slepekroken er laget og sveiset. Det ene antenne hullet er sveiset igjen. Har også tatt en del rust på bakplata.

y8fr1okqeuevj0hzt19c.jpg

nn4wpiv35odxaviqzjhc.jpg

fpc92myrj11508wbg5ci.jpg

7pjfmx72piqg1l28dvgs.jpg

amwfbhmby1c3idug0se8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok av lista rundt bagasjerommet og den lista som tetter.

Fant litt rust som jeg slipte ned.

9n6b4wy71oexfzjozl90.jpg

Rundt begge skiltlysene var det rustent og måtte fjerne så mye gods at åpningen ble en del større. Jeg er lurer litt på hvordan jeg skal ordne det.

Regner med at jeg kan få tinnet det.

m58d5iev3qx6d9smgvwn.jpg

Sveiset igjen hullet etter ledningen til hengerfestekontakten

3a7fyhaz1o0gaetdu9oi.jpg

8jxo297fv3ll8jtq5jhh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...