bmw320ia2002 Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Har en liten durelyd i bakaselen når bilen går på lavt tutall i drive, vis jeg da setter den i sport går turtallet opp og lyden blir borte, lyden kommer nårturtallet er på ca 1500, har noen idè på hva det kommer av?
Fredrik Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Har en liten durelyd i bakaselen når bilen går på lavt tutall i drive, vis jeg da setter den i sport går turtallet opp og lyden blir borte, lyden kommer nårturtallet er på ca 1500, har noen idè på hva det kommer av? Dette er et kjent problem med E46 modeller som har automatgear... jeg tror dessverre at det er lite man kan gjøre med problemet. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=385196
bmw320ia2002 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 ok, har det noe å si hvis jeg bytter automat olja?
Fredrik Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 ok, har det noe å si hvis jeg bytter automat olja? Det skader ikke, men ifølge folk som har opplevd problemet kommer duringen dessverre tilbake etter relativt kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå