e30 tic Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 men sier jo jeg ikke vil ha wg og turbo bare grenerør og dp eg vil jo helst selge komplett. vis ikke blir jeg nok å kjøre med det selv i sommer men hva vil du med en dp som er tilpasset ekstern wg da? har du planer om å kjøpe turbo som har samme utløpsflens som den jeg har? vis ikke må jo alt bygges om på ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 selg hver for seg da, en turbo og wg er vel lett og bli kvitt, akkurat fått tak i en kkk27 og en wg, så lite hypp på en turbo og en wg til, regner med at med små modifiseringer passer dpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 selg hver for seg da, en turbo og wg er vel lett og bli kvitt, akkurat fått tak i en kkk27 og en wg, så lite hypp på en turbo og en wg til, regner med at med små modifiseringer passer dpen ja dp er lett å tilpasse. hvilken flens har kkk ?? er ikke alt så er like lett solgt om dagen.. dumt å ha noe liggende igjenn, derfor avventer jeg litt og ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Jepp får gjøre det, så får jeg lete vidre, tror det er t3 flens hakke fått den i posten enda, men flens får jo enkelt ann og bytte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Jepp får gjøre det, så får jeg lete vidre, tror det er t3 flens hakke fått den i posten enda, men flens får jo enkelt ann og bytte da.. trodde kkk hadde egne flenser.. men mulig det passer for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 selge grenerør og dp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 kan ikke noen kjøpe turbo så jeg kan få grenerør og dp da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo2003 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 har du ennå grenrør?? kan man tilpasse det på e28 med ee34 motor?? bilen er en 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 har du ennå grenrør?? kan man tilpasse det på e28 med ee34 motor?? bilen er en 520 beklager at jeg ikke har fått oppdatert rådene mine. men disse delene sitter nå i min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå