Lars89 Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 men, f.eks. nankang ns2 som dere snakker om som "billigdekk" er et meget fra dekk fra min synspunkt.. Folk er forskjellige skjønner jeg... De fleste jeg har snakka med som har de dekka beskriver de som livsfarlige på vått (inkludert meg). Slipper ved antydning til aggresiv kjøring. Gjerne i både front og ræv samtidig. Å spole runde på runde med en 318 er null problem... Skitdekk...
marius paulsen Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 men, f.eks. nankang ns2 som dere snakker om som "billigdekk" er et meget fra dekk fra min synspunkt.. Folk er forskjellige skjønner jeg... De fleste jeg har snakka med som har de dekka beskriver de som livsfarlige på vått (inkludert meg). Slipper ved antydning til aggresiv kjøring. Gjerne i både front og ræv samtidig. Å spole runde på runde med en 318 er null problem... Skitdekk... er sterkt uenig med deg di fleste omtaler dette som et ganske ok dekk.kjørte en sessong med nankang på bakhjula og hadde ingen problemer med det.det er klart man kan provosere frem sleng men det kan man da på alle dekk.har kjørt på mange forskjellige billigdekk siden jeg først fikk meg bil for 10 år siden og nankang er det beste av disse. er dog sluttet og kjøre med billigdekk da jeg nå har råd til skjikkelige dekk
Raymond Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Tror ikke han slår disse prisene på http://dekkonline.com/? Noen som har sammenlignet det? dær er jo inkludert frakt til dør hjem til deg i prisen..
HerrFlick Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Tror ikke han slår disse prisene på http://dekkonline.com/?Noen som har sammenlignet det? dær er jo inkludert frakt til dør hjem til deg i prisen.. Da er man jo nødt til å gjøre jobben selv, det er det vel kanskje de færreste som kan? Genialt når man bytter og avbalanserer dekkene for deg på 20 min.
OLEZZ Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Billigdekk er noe drit å kjøre med. Slipper så fort på vått som dere sier. Hadde nankang vinterdekk tidligere, hadde jeg ikke visst bedre, skulle jeg trodd jeg kjørte en båt. hadde nokian sommerdekk forrige sesong, og de er helt rå på vått og tørt. Måtte tvinge frem hjulspinn på vått føre enda jeg har turbobil. E36 v.o.m. De pleier å få veldig godt feste bak, sett i forhold til e30 osv.
Raymond Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Nankang sine vinterdekk har jeg og prøvd og ikke fornøyd med de, sommerdekkene derimot er jeg fornøyd med.. legge om dekkene selv? hum, har ikke dekkverksteder andre plasser en sharifs? går ant å dra til en hvilkensomhelst dekkverksted og få de til å legge om dekkene for deg vettu her i sandefjord koster det ca.200kr å få lagt om å balansert 4dekk
Kai-P. Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Hvem i Sandefjord gjør dette for 200,-? Det er billig, de fleste tar 750,-.
Raymond Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 what? 750 for å legge om dekk? kødder du? jeg skal aldri gjøre dette i tønsberg ser jeg fy f... A-dekk her på forumet husker jeg ikke prisen på men, mener han og heller ikke er så langt unna 200kr.. 300? dette kan han bekrefte selv.. Men, er en liten sjappe ute ved jotun hvor det jobber en mekaniker han la om for 200kr det meste jeg noensinne har betalt for denne jobben er 400kr, å da var det på dekkmann i oslo
2mMy Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 når jeg sjekka omlegging her i tønsberg lå det hvertfall på en 600-650 kr! blåring bl.a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå