kimvl Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 ja, når jeg starter bilen etter at den har stått rolig en stund så bråker den noe sinnsykt i noen minutter, er ikke motoren, men høres ut som vifta går noe sinnsykt fort, dette går vekk etter ca 2 min, men den lyden er skikkelig kraftig har også en slags knaselyd/knirking foran, som kommer når jeg svinger, dette tror jeg er ett hjullager men er ikke sikker. Noen som har noen synspunkter på dette om hva det kan være? hadde også vært kjekt og fått tips om de beste verkstedene i trondheim og om de er dyre/rimelige i pris og slikt. Er det noen trondheimsfolk her med peiling på bmw som kunne ha tatt en titt på bilen så hadde det vært kjempekjekt Vil helst vite mest mulig om hva det kan være før jeg har den på verksted og selv har jeg ikke god nok teknisk innsikt
wabby Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Letteste er å høre det live, men er mange dykte Trondheimsfolk her på forumet. Så håpe at de leser tråden din
kimvl Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 ja har skjønt at det finnes en del folk med kunnskap om bmw i trondheim etter å ha lest utallige tråder her så det er jo bra Tenkte så smått å begynne med å ha på litt styling på den nå før sommeren, men vil heller ha en plain simple bmw som går klokkerent først. Er student med deltidsjobb så jeg er ikke akkurat rik så det må nok prioriteres litt fornuftig her ussj
aLan Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Vi trønderene planlegger treff førstkommende søndag, så du kan jo komme innom så kanskje noen kan se på bilen din. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54921&start=2490
dram1983 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 jeg har akkurat samme problem på min 97 mod stv... er en slags kakkelyd, som blir borte igjen etter litt... kan dette ha noe med servoen å gjøre??? Anyone??
sexeren Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 hmm viss det er klakkelyd i sving kan det jo være drivledd.. Hjullager hører du konstant, og somregel bedre og bedre til fortere du kjører..
Penbil.no Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 jeg hadde "kneppelyd" ved rattutslag og det var en løs mutter i et stag.. dette ble oppdaget ved service. E39 520 97 mod.
dram1983 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 kommer klakkelyd når bilen har stått en stund... spesielt når jeg svinger... er det vanskelig å se om det er drivleddet som er gåent??
sexeren Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hehe nå har jo ikke du drivledd framme på din model er kun bakhjulsrekk.. Få bilen litt opp, kjenn etter slark.. Sjekk alle kuler og diverse..
dram1983 Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Fant ut hva det var... Var lite ATF olje på den, så nå er ulyden borte og problemet løst:)
hauken Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 spørs om problemet er løst hvis den lekker olje,da kan de bli dyrt...
ProjectE39 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 hehe lite gjennomtengt måtte vert ix det da... hehe, ja.. Eller E36 compact...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå