Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen her som har hørt om en gammel mann som tar på seg lakkeringsjobber til en billig penge i Sarpsborg? Kaller seg visstnok Lakko eller noe liknende :)

Eventuelt om noen her har nummeret hans? Finner det ikke noe sted på nettet. Han er visstnok utrolig billig og gjør en helt grei jobb. Skulle bare lakkert 2 stk M3 speil, så er ikke så veldig krevende :P

Skrevet
Her er nummeret til "feskern". 69136527

Tenkte jeg skulle bruke han selv. Gi meg beskjed om hvor lang ventetid han har og pris når du har pratet med han a.

ha :lol:

Så det er fortsatt noen som tørr å bruke han altså? :lol:

Skrevet

Hehe,han har lakkert noen fangere for folk jeg kjenner og dem ble jo bra,og prisen var lav. Så hvorfor ikke?

Det finnes jo ingen andre lakkerere i Sarpsborg/Fredrikstad som har fornuftige priser..

Skrevet

Eller så blir det greit.

De fangerne jeg har sett har ikke vært strøkne. Det var sig i lakken ett par steder. Ikke veldig synlig,men det var der.

En annen fanger jeg så hadde litt skjolder der tåkelysene skulle sitte,men dette ble ikke synlig når lyktene var på plass.

Han ene betalte 1000,- for en frontfanger,og til den prisen så er det greit at fangern kun er 90% strøken på en bruksbil synes jeg.

Skrevet

Feskern er veldig flink til å lakkere han, problemet er det at han er så lei av svart jobber, så han tar litt for lett på grunnarbeidet viser ett par erfaringer.

Selv velger jeg å heller betale noen hundre lapper ekstra hos en annen for å slippe å bekymre meg for at grunnarbeidet er gjort halveis, og gjerne med ett par øl innabors...

Lærte noe nytt i dag også forresten. Feskern, aka "lacko".... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...