TOREBMW Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 hehe..jeg har fått et bud på 18000 allerede som jeg sa nei til.dette er billig nok uansett siden koster 47000kr for 1.5 år og den har nesten ikke blitt kjørt.jeg reiser på mandag til australia og kommer tilbake 16 mai. (reiser fra stavanger) regner med at den er solgt innen jeg har kommet hjem fra "down there"
wabby Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Da får jeg bare ønske deg god tur Om ATVen står når du kommer tilbake så send meg PM så kan vi ta en prat om det. Er åpen for det meste, men har ingen mulighet for å hente og har fått noen ekstrautgifter på BMWen i det siste. Derfor noe gjerrig på handel. For å ikke snakke om oppussing av hus.
TOREBMW Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Da får jeg bare ønske deg god tur Om ATVen står når du kommer tilbake så send meg PM så kan vi ta en prat om det. Er åpen for det meste, men har ingen mulighet for å hente og har fått noen ekstrautgifter på BMWen i det siste. Derfor noe gjerrig på handel. For å ikke snakke om oppussing av hus. takk takk..joda skal sende deg en pm om den ikke er solgt når jeg er tilbake. oppussing av hus driver jeg med også .dyrt og være kar kan altis ta inbytte på annnet gøy også
wabby Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Tja, har en 250cc KTM go-cart som er i deler og trenger kjærlighet. Men den er unik og ryker ikke for å si det slik Ellers så har jeg noe kapp og busker bak i hagen jeg ikke har fått kasta enda. Utenom det så har jeg lite av verdi... Eldre pc'er av ymse slag som støver, div software. Og billig internett via jobben om du bor på rett plass Men som de fleste sier, cash is king og ser den.
TOREBMW Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 cash er det besta ja..busker har jeg nok av selv
wagon Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Jeg er fortsatt interessert, men får neppe hentet før du reiser. Hvordan blir det med salg da ? Står til du kommer hjem ?
TOREBMW Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 hvis noen vil ha den før jeg reiser og vil hente den imens jeg er borte går det fint. jeg setter atv`en hos mine foreldre, så de kan hjelpe meg..ring meg så kan vi evnt. avtale 97792301 tore
wagon Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Ikke noen her på forumet som bor i nærheten(haugesund) og skal mot Oslo/Asker da ? Som har plass til en slik i bilen
Hanzo/// Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Klarer denne å dra noe særligt ? Tenker da på om du skal bruke den som arbeidsmaskin ? Eller blir den litt for liten da =?
TOREBMW Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 jeg har hatt henger med masse saker på. syns denne er ganske sterk..siden det er 4 takter så hjelper det på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå