Gå til innhold

Tikking i fronthøyttalere på e39


Anbefalte innlegg

Jeg har en e39 iat.

har koblet blaupunkt annlegg til orginal spilleren (buissnis)

Forsterker: Tha 475 pnp med 5 meter kabel plug n play.

basskasse: thb 200a

høyttalere bak : velocity vx 542

foran : jbl gto 508c

problemet er at høyttalerene foran tikker eller hakker når jeg skrur opp lyden, er dette at forsterkeren ikke får nok strøm? eller kan det være fordi jeg har koblet telefonen sammen med høyttalerkablene?

forsterkeren skal klare å drive høyttalerene så jeg skjønner ikke en driit! har prøvd alt!

har prøvd å finne det på forumet, men virker ikke som at noen har hatt problemet..

Den stygge lille bassen driver med turbolyd, men det er nok jordinga.

Takker for svar :D Skrik ut hvis ingen skjønner hva jeg mener:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også problemer med i pod tilkobling.

har kjøpt dice greiene, men jeg har ikke noe coax kabel og jeg tror ikke jeg har dsp, men bare den lille tre leder kontakten. noen som aner hvor den store med seks ledere kan ligge på stasjonsvognen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noen god ide å koble sammen tlf på de nye høytallerne som du har på THA 475en. Anbefaler deg å skaffe en Handsfree høytaller og monter denne. Hadde samme utfordring i en E39 jeg hadde og satte på en høytaller fra et gammel Nokia sett. Dette virket fint.

Hvordan Dice sett har du handlet? Kjøpte du med rear mount eller front mount?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte rear mount settet. lurer på om jeg kanskje må ha det andre.

men jeg vet ikke om jeg har dsp, fordi det går en sånn coax kabel inn i cd spilleren foran? har en knapp på spilleren der det står LD, og med den på så blir det jo mye bedre lyd.

takk for svar, da skal jeg prøve å koble den ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, men har prøvd allt, har lagt de forskjellige kablene på utsiden av bilen for å se hva som var feilen. også jordet rett til batteriet, men tror det er noe bug med forsterkeren! den er så dårlig uansett, så jeg bytter den bare ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke navi men denne, skjønner ikke hvorfor jeg fant en kabel bak der, har sett på noen videoer og der sier de at du enten finner begge eller en tre ledet kontakt og en coax kabel. men tok med noen bilder der jeg hadde dratt ut alle kablene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...