Terje320d Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Begynner først med navi: Har en 02 mod med 2-din navi med 5" skjerm(kjørekomputer, navi, Tv o.l. Hvordan få løsnet spilleren? Altså få den løs? Skal det ikke gå å montere ekstern multimedie enhet til denne? Og noen som vet hva jeg må koble om for å få til å se TV menst bilen ruller? Skal vel være noen ledninger å koble om. Så til gearspaken: Synes det er litt slake og "dødgang" i den. Hva vil shortshift gjøre med dette? Eller er det andre gode muligheter å få strammet den opp?? Hva gjør egentlig shortshiften? Kun kortere gearspak? Og, hvordan løsne dørhåndtak og speil på utsiden? Skal få dette lakkert?
S.Arnesen Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Og, hvordan løsne dørhåndtak og speil på utsiden? Skal få dette lakkert? Ta av dørtrekket så får du løsnet dette...
Hansh Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 På den vanlige spilleren i E46 må pyntelistene (vanligvis av tre) løsnes for å komme til 4 skruer som holder spilleren. Shortshift gjør ikke gearspaken kortere, men bevegelsen for å gire!
Terje320d Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Hva kan jeg gjøre for å få gearspaken tettere/strammere?
eriklepe Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 skifte div pakninger og gummi i giroverføringen.
S.Arnesen Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 skifte div pakninger og gummi i giroverføringen. uten å påstå noe helt sikkert så kan jeg informere om at www.schmiedmann.no har ett sett med alle delene du trenger for å bytte ut alt av gummi og klips... De hadde ihvertfall...
eriklepe Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 vet ikke hvordan det er med 320d, men på min tidligere 325 måtte girkassen ned for å skifte den mest betydningsfulle gummibiten. Så det kan være lurt å gjøre ifm clutchsbytte. ...giringen ble forøvrig nesten som ny etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå