Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er ett problem jeg aldri har vært borte i noen gang. hver gang jeg kommer i en dump eller høyre sving, så slår det noe jævlig i håndbrekket inne i bilen :? hva kan dette være for noe? det slår og bråker noe jævlig :? virker som att jeg har en vridning ett eller annet sted!

Skrevet

Hmm har vært borti dette på en Peugeot 406 da var det eksosanlegget som var løst av alle saker. Da slo det innmari i håndbrekket og bråkte noe helt sykt over humper. Men den ikke på vanlige strekninger. Synes dette var vldig rart, at det gikk helt opp i håndbrekket. Vi ble ikke klok på det, men det gikk bort når han fikset eksosen. Rare greier....

Skrevet

hmmm, rart, hadde bilen oppe i stad, og sjekket eksos, for det var det som slo meg og. men det sitter dønn fast;) men kan det være noe vridniger i drivverk/bakstilling tro?

Skrevet

Siden håndbrekkwirene sitter forbundet med caliperne bak ville jeg absolutt tro at det har med vridninger å gjøre. Mulig du har noen dårlige foringer eller overføringer der bak. Vet av et tilfelle der den ene brekkwiren kilte seg inni trommelbremsen og hele håndbrekketstativet inni bilen knakk rett av under dumping av clutch i rundkjøring.

Skrevet

jeg hadde opp alt av bremser bak i dag og sjekket det se. men fant liksom ikke noe galt heller :S rimelig forvirra liksom... men kan jo prøve og dra litt i foringer og se på slark der...

Skrevet

sjekk innfestning til travars bak og selve karroseriet der den er innfestet. Om det har sprukket opp. ganske så vanlig på E36.

Skrevet

blir veldi hammring i bilen. kan var veldi vanskelig å hør hvor det kommer i fra. vist traversen rør på seg så dreg den også handbremswire med seg :wink:

Skrevet

med gåene traversforinger pleier det vel å bli veldig slarkete der bak også.

Merker det om du gasser, slipper opp, og gasser igjen. At det smeller og henger litt etter.

Skrevet

Riv av de orginale foringene og montér Powerflex bak der. Det kan anbefales på det sterkeste :)

Du så ikke noe form for en Subframe Disaster på bakstilling da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...