Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jahvel Breibau ;) men skal bare si det slik at de har nå flyttet til nytt lokale i Sandefjord, helt rått lager ! faen de hadde mye. Er nok så fersk kunde hos dem men det har så langt gått knirkefritt....

Har ikke sett bmw`n din ;S ? er det bare en sommerbil?=

Skrevet
Vær glad denne ulykka ikke skjedde en MC fører...

WORD!! Grøsser mtp utfallet :(

Det verste er egentlig at et slikt uhell er enda mer sannsynlig å skje med MC, ettersom folk har en tendens til å dømme små gjenstander til å være lengre borte enn de faktisk er - samtidig som MC-førere vel kanskje kan sies å ofte reise i høyere hastigheter, enn det mange andre gjør (les: spesielt R-sykler :oops: )

Skrevet
Vær glad denne ulykka ikke skjedde en MC fører...

WORD!! Grøsser mtp utfallet :(

Det verste er egentlig at et slikt uhell er enda mer sannsynlig å skje med MC, ettersom folk har en tendens til å dømme små gjenstander til å være lengre borte enn de faktisk er - samtidig som MC-førere vel kanskje kan sies å ofte reise i høyere hastigheter, enn det mange andre gjør (les: spesielt R-sykler :oops: )

Ja faen tenk da, tauet røyk faen ikke eingang... 80kmt... det hadde garantert blitt en flytur på uansett mc...

Skrevet
Jahvel Breibau ;) men skal bare si det slik at de har nå flyttet til nytt lokale i Sandefjord, helt rått lager ! faen de hadde mye. Er nok så fersk kunde hos dem men det har så langt gått knirkefritt....

Har ikke sett bmw`n din ;S ? er det bare en sommerbil?=

hehe.. ;) Det er såfall bra.. Virker jo som om det går så det suser der, men er liksom i mitt tilfelle, nok dårlige erfaringer til at jeg aldri mer bestiller store ting derfra ;) Virker hvertfall som at du har fått bra service, og da noterer jeg meg det bak øret ;)

Nei, den ene bilen min er nok bare sommerbil.. Blir for kostbart å bruke den om vinteren ;) men den andre er en hvit e30 med lys bare på førersiden;) Jobber på Gol men bor lengre opp i dalen;)

Skrevet

Ka så? Samma faen om di har lager på 100 eller 20.000kvm når di faenkje klare levera ud varene.

Sjekk tråden på bilforumet, der ethundre og helvete med folk klage på servicen, å så komme di me et innlegg der si seie unnskyld og blabla. å så ska alt liksom ver greit.....

Bs bildeler kan spisa drid og dø.

Skrevet

Ka så? Samma faen om di har lager på 100 eller 20.000kvm når di faenkje klare levera ud varene.

Sjekk tråden på bilforumet, der ethundre og helvete med folk klage på servicen, å så komme di me et innlegg der si seie unnskyld og blabla. å så ska alt liksom ver greit.....

Når jeg leser dialekta di så imiterer jeg for meg selv han dere mørkhudede karen på Skaperen.. :D

Skrevet

Har ikke snøring på de motorene der :D

Trenger vel egentlig ikke og være en rakettforsker for og finne ut av de motorene der.. altså, hvor komplisert er dem egentlig??

rjgmbw5362q5wwyxs6bi.jpg

:lol:

Skrevet

Når jeg leser dialekta di så imiterer jeg for meg selv han dere mørkhudede karen på Skaperen.. :D

Hehe tenkte akkurat det samme :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...