Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått tak i en 92 e36 coupe, med orginal stero.. så trenger litt tips og hjelp om hvordan dere har "bygget" stero...

vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det i denne bilen, vanskelig å få høtalere i hattehyllen i allefall...

tips å bilder???:D

Skrevet

Frontsystem og sub! Bygg en diskret subkasse som kan huse forsterker(e) helt frem mot bakseteryggen.

Skrevet

Du får kjøpt adapetere slik at du får satt 6x9 i de originale festene til høytalere baki..

Men selv foretrekker jeg å kjøre frontsett foran og bak, drevet av en god forsterker, og en 12" sub baki..

Skrevet

Det er vel velkjent at 6*9 i hattehylla ødelegger lydbilde, dersom du skal bygge seriøst. :) Hvertfall det jeg har fått beskjed om...

Skrevet

mm..

tenkte jeg ikke skullel bygge noe så veldig dyrt, men noe som låter pent.

tips til frontsett (høytalere i sparkeplata og spredere)

og eventuelt hva jeg skal ha bak, prøver å styre unna 6x9:D

har en 12 ads tenktre jeg skulle slenge baki, drevet av en ads forstreker, ikke beste i verden men fungerer helt greit:D

Skrevet

kjører pioneer over alt.. i døra fremme med ren diskant og og noen i sparke plata fremme i orginal festene sant 250 watt 13cm i hatt hylla og 2x12" ts-w307-d4 subb med 3000watts forsterker ;) det spiller helt greit ;)

Skrevet
så vidt jeg vet er det ikke dører bak på e36 coupe ! 8)

mente vel hattehylla om jeg ikke tar helt feil :)

Haha, ja. :lol: Det stemmer bra. Ville ha unngått 6*9 i hattehylla som sagt. Er uheldig å ødelegge hattehylla også... Men om det er mindre høytalere derbak fra før av, så kan jo de erstattes med noe bedre.

Skrevet

Bytte høytalerne som er ved frontdørene dine, hiv opp et ganske greit diskantsett som du fester med god tape ved frontvinduet, bygg en subkasse, kjør på med en Alpine R-type 12" sub, og 2 forsterkere =)

Er forresten et helvete å få av/på listene.. Mine ligger fortsatt her i kjelleren, skal ikke være lett å få de på igjen..

Edit: Hattehøytalerne er oppskrytt ;)

Skrevet
Bytte høytalerne som er ved frontdørene dine, hiv opp et ganske greit diskantsett som du fester med god tape ved frontvinduet, bygg en subkasse, kjør på med en Alpine R-type 12" sub, og 2 forsterkere =)

Er forresten et helvete å få av/på listene.. Mine ligger fortsatt her i kjelleren, skal ikke være lett å få de på igjen..

Edit: Hattehøytalerne er oppskrytt ;)

takk for tipset skal se hva det blir til:D

hva slags lister tenkte du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...