petterl Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 fin bil ! og lykke til med salget, men er vel ikke en is ? 318is kom vel kun som coupe, og cab i usa om jeg ikke tar helt feil ? og hvis det er byttet til ismaskin så er det vel kanskje greit for evt kjøper med litt info om motoren generelt, og muligens litt bilder og info ang bygget lykke til med salget ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 litt specs på motor er jo også moro og vite;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 litt usikker på det, men står ikke noe om motorbytte i vognkort. der står det is og 140hk ifølge forje eier, så er det bmw i sveits som har bygget dette, og det er ganske bra gjort. tror ikke det er gjort noe med motor, men er montert ekstra dyse hvertfall bilen går på 0.5 i trykk og jeg har ikke vært over det mens jeg hadde den. den gikk på 0.2 når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 hvor mange hk har den nå da? er vel mer enn 140 mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 hmm. litt usikker. lader 0.5 så rundt 180 eller rundt der tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ilund Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 is ble vel levert både i coupe og sedan:) nice ride;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hvor mye skal du evt ha:) svar meg på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Jasså Petter, er du her og? Dette er en fin bil, har ikke gått hardt så vidt jeg vet. Synd å selge den da, hva planlegger du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 hehe, ja. bilen er nå ikke lenger til salgs, hvis ikke noen kommer med ett veldig bra tilbud grunnen til det er at jeg har bestemt meg for å gjøre litt med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg