Bmw325turbo Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Har også 2 søyler nordic lift, veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Da ble det sannsynilgvis en brukt bukk på meg. Dette er en Istobal topprammebukk fra 97- Noen som vet om det er mye arbeid å demontere dette? Ser for meg å løsne kjeden og fjerne denne,for å så demontere ramma på toppen. Så til slutt løsne søylene fra gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 MaxJax ser superkjekk ut i en vanlig garasje, og også kjekk prismessig. Det var en gjeng her i Stavangerområdet som kjøpte inn et lite parti som ble levert for bare noen dager siden. De betalte $2000 (ca. 11k) pluss et par lapper i frakt til Oslo, og da får en moms og evt. videre frakt på toppen. Ferdig montert hos en av de: Pumpeenheten er den som står på tralle foran Mustangen. Kan også henges på veggen om en vil det. Får nytt hus 2. desember, med grei garasje, så har begynt å tenke litt på bukk selv og. Får nok ikke behov for en lav bukk siden det kun er loft på halvparten ("hems"), men prismessig er jo MaxJaxen uansett fin. Har ikke behov for noe mer høyde enn den gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 MaxJax ser superkjekk ut i en vanlig garasje, og også kjekk prismessig. Det var en gjeng her i Stavangerområdet som kjøpte inn et lite parti som ble levert for bare noen dager siden. De betalte $2000 (ca. 11k) pluss et par lapper i frakt til Oslo, og da får en moms og evt. videre frakt på toppen...... Får nytt hus 2. desember, med grei garasje, så har begynt å tenke litt på bukk selv og. Får nok ikke behov for en lav bukk siden det kun er loft på halvparten ("hems"), men prismessig er jo MaxJaxen uansett fin. Har ikke behov for noe mer høyde enn den gir. Dersom flere vurderer en slik kan det være interessant å være med på å kjøpe et nytt parti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 MaxJax bukken hadde passet gull bra i garasjen.. Men må nok vente til lærligstida engang før det blir noe av. Hardt å være student Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Lurer på Nussbaum 2.30 SLE nå jeg. Har en kompis som har brukt sine mye, og den funker utmerket. Noen som har prøvd disse ? Koster 26.500,- + moms oss Rodin på tilbud nå. Agdersupplay skulle ha 40.700 + moms for en stenhøy. http://www.rodin.no/rodin_co/frontend/f ... 11-v01.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Er vel bare å drite i Stenhøj, er jo for proffbrukere, opp og ned mange ganger hver eneste dag, år inn og år ut. Kjekt å ha selvfølgelig, men ville ikke prioritert i den retningen selv, med mindre en får tak i en rimelig brukt en. Tenker at hvis det går på takhøyden, så er Nordic aktuelt for meg (men jeg skrur ikke en brøkdel av det du gjør, Yngve). 13k eks. mva. er jo meget bra pris for en ny bukk, og sikkert perfekt for meg. Ser det er utlevering noen km fra meg, så.. Ser noen sier den går sakte ned om vinteren, men sånn er jo olje, og en kan jo velge en olje med vinteregenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Og for å kommentere det med prisforskjeller og kvalitetssikring på produkter solgt i Norge, så vil jeg vel si at generelt på alt som kommer fra Kina så kan en ikke være sikker på noe som helst. CE-merking kan de putte rett på pakkene uten at de vet hva det er engang, og hvem er det som sjekker det som kommer inn i Norge? Bestill deg en bukk fra Kina og ikke en kjeft kommer til å sjekke at den faktisk tilfredsstiller kravene. Men selv om det er et slurveland, så skal de nok iallfall klare å bære det de er speccet for, men det er ikke sikkert de opererer med samme sikkerhetsmarginer som andre produsenter. Er generelt også litt skummelt med kopiprodukter, for der kan de kopiere og produsere mye billigere, uten at de nødvendigvis velger samme legeringer/materialstyrker som originalen, men kopierer jo også alt av dokumentasjon og skilter osv., så der kan en nok gå på en smell. Å jobbe litt i Kina med kinesere er en nyttig og interessant erfaring å ha med seg, og jeg har også handlet ganske mye fra Kina og Hong Kong, og lært en ting og to... Men ja, en får ofte hva en betaler for, men i det ligger det også at noe ligger i at en betaler for merkenavn og noe i et bedre produkt med bedre service og delemuligheter. Så en må jo bare vurdere hva en trenger. Er sikker på at hvis noe skjer så klarer de fleste her å få laget nye deler på det som evt. måtte bli ødelagt. Kjipt selvfølgelig, men lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Kina tar snart over alt på jorda da men Nussbaum er Tysk, og bra kvalitet men syns det blå fargen suger litt. Men kan ikke være så jålette vel. Jeg skal bruke den en del og de Kina bukkene er ikke noe for meg da. Har folk som har prøvd disse litt, og bytta til Stenhøy fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Noen flere som skal ha den majax bukken? jeg vurderer å skaffe meg en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Meld evt din interesse for MaxJax her! viewtopic.php?f=9&t=215270 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Da ble det sannsynilgvis en brukt bukk på meg.Dette er en Istobal topprammebukk fra 97- Noen som vet om det er mye arbeid å demontere dette? Ser for meg å løsne kjeden og fjerne denne,for å så demontere ramma på toppen. Så til slutt løsne søylene fra gulvet. en istobal da eller? Isåfall har jeg en sånn som jeg har demontert og satt opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Ja,jeg kjøpte den Istobalbukken ja. Var i dagelig bruk på bilverksted når jeg kjøpte den. Demonterte den selv på ca 3 timer med kaffepause Har ikke satt den opp igjen pga er ikke ferdig i taket på garasjen. Noe man bør tenke på når det gjelder montering,eller er det grei jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå