Eirik Viste Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 En kompis trenger mest sannsynlig en M30B35 motor i bra stand, eventuelt bare blokken. Han overhalte toppen og skiftet kammer for snaut 2 år siden. men nå kommer det mye olje i kjølevannet. Etter å ha snakket med BMW ekspert, er det mest sannsynlig at toppen er sprukketg en bestemt plass, slik at oljen kommer inn i kjølevannet. Da er en topp som er i orden mest interessant. Men også komplett motor. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 har en e28 535 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Glemte å skrive at motoren må være fra E34 eller E32. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 passer i e34, men det er 12ventiler da..på 218hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Har ikke de eldre E28 3,5 literne en helt annen motorstyring? Er vel en regel at en ikke kan sette inn eldre generasjon motor i sin bil. Er så lenge siden jeg har sett de motorene, så jeg husker ikke forskjellene. E28 biler var vel heller ikke levert med katalysator? Jeg må i alle fall se hvilke alternativer som kan dukke opp. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 altså eg har en sånn motor med overhalt topp eg kan rive den av så han bare får blokken om prisen e riktig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Hei Endre. Du får bare gi beskjed om hvor mye du skal ha for toppen eller hele motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 nei kom med et bud du kan ta det på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Hei igjen Endre.Kan du ringe meg på 92 22 65 44/sms ? Må jobbe i dag. Har en kompis som reiser til Bergen på mandag for å hente en bil med henger. Han har sikkert plass i sin VW transporter til å ta med motoren. Men det kan vel bli et problem hvis motoren enda ikke er ute av bilen. I så fall må motoren ut i dag eller til sent ettermiddag på mandag. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå