narcatis Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Hei, nåken med f kart 50ccm som har trimma sin med større sylinder osv? Har fin farge på pluggen og har prøblem med at den blir so inni helvette varme at an kje stoppe når eg tar ut nøkkel:p, tenne på kun varme og kompresjon;o). orginal plugg er bpr7hs og den tar kveld ganske fort, skifta til bpr8hs og den varte litt lengre, skifta til br9hs og kjøre med min andre plugg av den typen. Den blir so varm at den kutte tenningo og då stoppe jo motoren:p.... tenkte på og ta av toppen og legga ein ekstra topp-pakning for og redusera den helvettes kompresjonen. Nåken tips? andre som har samma problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 har akkurat hentet ut en f-kart 50 og trim sett, men ikke montert enda. hva slags sett er det du bruker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 rekna me probleme forsvinne i måro:o). då får eg nye plugg;o). NGK suge:p. står ka trim sett eg har tidligare i forume:p, huska kje ka da hette:p. men nåke billi greie;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Hmm, var billig sylinder da, mitt sett kostet ca 1500. Vet ikke hvordan sylinder det er da det kom sammen med gokarten fra mizzuki og til forhandleren her i byen Får se hvordan det blir når det er montert. Blir sikkert innsuk, gasser og eksos på sikt... Men må for all del få gjort noe med variatoren, er den som irriterer mest for øyeblikket :/ edit: om noen vet om et oppsett som gir en del mere turtall fra 0km/t som fungerer bra hele veien så er det bare å si ifra... Vurderer omså å bare shimse litt til å begynne med, men regner med jeg vil miste litt på topp om jeg gjør det :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 funka fint me billi trim:p, hehe.... fekk "motorstopp" heim fra jobb på fredag:s. å prøvde og starta nåken gonga men startmotoren klare kje og dra stempele fort nåkk opp og ner:s. så eg tenkte, no har eg skjert an.... Heiv av sylinder når eg kom heim og stempel og sylinder ser fint ut, monterte sylinder igjenn og tar og snurre rundt på veiven. motoren går normalt rondt og forstatt nett likt når eg prøve og starta den:s... tenkte kansje lagero hadde "låst" seg litt, men er ikkje da siden motoren går normalt rondt når eg tørne på den. Kansje startmotoren har gitt opp håpe:p:S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 virker som disse motoren ikke tåler trim hehe min har annen potte og lodd. men e e nesten redd for ras når e ligge på toppfart i lengre tider. ikke noe skade til nå. så satse jo på det beste. men henne for e kjøpt dekk ?? ikke noe igjen bak eller forran. de forsvant jo jævli fort vis man dreiv å drifta med brekket hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 synes ikkje di tåla så lite eg:p. hehe. min har tålt juling:p. skifta startmotor og motoren starta;o).... Trur da e coil`en som kutter, skal bestille trim coil:p. Dekk kan du bestille hoss levrandøren til F-kart og andre plassa di selge motorsykkel deler. Eg bestilte meg nye dekk, ca 2000kr for 4 nye dekk:S.... har endo ikkje fått dei, øve 4 veke leveringstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 hvor bestiller dere trim fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 her kan man bestille iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 asj, til f-kart 50 jo.. ingenting til 100 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 her kan man bestille iallefall E da andre nettsie så selger deler til f kart? Nåken så veit ka motor som står i f kart 50? hørt rykte om yamaha? trenger litt info om motor, sånn at eg kan bestille deler til motor ved og trøkke inn eit anna kjøretøy (scooter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 3&osCsid=b noen som veit om noen flere steder man kan få kjøpt et slikt et her hjemme? ang trim, så en annen tysk side engang med mye stæsj, bare husker ikke hva den hette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 E da andre nettsie så selger deler til f kart?Nåken så veit ka motor som står i f kart 50? hørt rykte om yamaha? trenger litt info om motor, sånn at eg kan bestille deler til motor ved og trøkke inn eit anna kjøretøy (scooter). SMC sin Mistral 50 har samme motor, og mest sansynlig gir/variator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 ja da blir det f-kart på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 dirty dicky, har du den du kjøpte av meg enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå