Umeus Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 funderte på å selge min f-kart 170\200 grunnet huskjøp, noen som er int evnt? Kan jo ikke selge selv om du skal kjøpe hus, skulle ikke vi ha treff å greier a? PS: min kommer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 funderte på å selge min f-kart 170\200 grunnet huskjøp, noen som er int evnt? Kan jo ikke selge selv om du skal kjøpe hus, skulle ikke vi ha treff å greier a? PS: min kommer i morra hehe, bare funderer på det da blir ikke kjørt så mye heller da jeg har kjøpt cab men kan jo selge cabben da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Da har min kommet Kom i en eske og det ble noen timer med instruksjonsbok og arbeid med å sette alt sammen før jeg startet den opp Gikk fint, men kunne ikke kjøre så mye uten skilt. Krysser fingrene på at jeg får vognkort og skilt i morra Var det forresten med sånn stang til vimpel på karten din Jan Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Da har min kommet Kom i en eske og det ble noen timer med instruksjonsbok og arbeid med å sette alt sammen før jeg startet den opp Gikk fint, men kunne ikke kjøre så mye uten skilt. Krysser fingrene på at jeg får vognkort og skilt i morra Var det forresten med sånn stang til vimpel på karten din Jan Erik? fulgte med stang ja , bruker den ikke da si fra om du får metall eller plastskilt a trodde plastskilta kom i januar jeg, men jeg fikk metallskilt i mai, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har ikke kommet noe skilt enda... Var det med sikkerhetsbelte også på din Jan Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har ikke kommet noe skilt enda... Var det med sikkerhetsbelte også på din Jan Erik? ikke belte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 ikke belte? det burde vell være elementert.. jeg fikk ivertfall plastskilt i juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 ikke belte? det burde vell være elementert.. jeg fikk ivertfall plastskilt i juni hjelper nok ikke en dritt på denne da vil heller ha muligheten til å hoppe ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Har blitt rundt 100km idag Får mye oppmerksomhet ja, noen smiler, andre ler, noen peker, mens andre igjen ser helt rare ut Håndbrekket henger litt på knappen, noen ganger må den pirkes ut av stanga. Formula klistremerket på "vingen" krølla seg og falt av pga varmen når den sto i sola igår pynten sitter ikke spess godt. Får endel viberasjoner i karroseriet mellom 50 - 60 km/t, er det slik med dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Har blitt rundt 100km idag Får mye oppmerksomhet ja, noen smiler, andre ler, noen peker, mens andre igjen ser helt rare ut Håndbrekket henger litt på knappen, noen ganger må den pirkes ut av stanga. Formula klistremerket på "vingen" krølla seg og falt av pga varmen når den sto i sola igår pynten sitter ikke spess godt. Får endel viberasjoner i karroseriet mellom 50 - 60 km/t, er det slik med dere også? vibrerer ja, men har fikset stort sett alle ulyder. den plata man har beina på har jeg byttet ut skruene med disse: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=88191 da forsvant endel lyder ellers så har jeg tatt locktite på stort sett alle skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Smart Hvilken farge locktite brukte du? Det virker som hele plata står å "slår" litt på enkelte turtall, vibereringen forplanter seg på en måte. Gromlyd fra bånn som utvikler seg til et bulgarsk orkester rundt 50 - 60 for så å gå pent fra 60 å oppover... Kanksje det hadde funket å sveise på noen skinner under plata for å stive den opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Smart Hvilken farge locktite brukte du? Det virker som hele plata står å "slår" litt på enkelte turtall, vibereringen forplanter seg på en måte. Gromlyd fra bånn som utvikler seg til et bulgarsk orkester rundt 50 - 60 for så å gå pent fra 60 å oppover... Kanksje det hadde funket å sveise på noen skinner under plata for å stive den opp? hvorfor ikke bare sette på de jeg har satt på brukte biltema locktite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 hvorfor ikke bare sette på de jeg har satt på brukte biltema locktite Jo, kan jo teste Har du skiftet noe olje og slik enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 hvorfor ikke bare sette på de jeg har satt på brukte biltema locktite Jo, kan jo teste Har du skiftet noe olje og slik enda? 'nope, men tenkte å gjøre detP: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 sleit litt med å starte karten idag. Skrudde ut pluggen, men så ok ut, kikket over ledninger, slanger osv... Slo over på "res", startet med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå