Umeus Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Hvilke skruer er det som løsnet hos deg Jan Erik, var det et mønster eller bare random? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Hvilke skruer er det som løsnet hos deg Jan Erik, var det et mønster eller bare random? første som løsna var hele festet til spoiler etc, de rundt diff huset løsnet og, så da bestemte jeg meg for å ta locktite på alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 beltet mitt datt av plutselig.. eksos skruene var glad i og løsne også knakk hele akslingen bak for meg og engang så jeg måtte forsterke den ivertfall.. ++. Egentlig hatt en del feil med min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 beltet mitt datt av plutselig.. eksos skruene var glad i og løsne også knakk hele akslingen bak for meg og engang så jeg måtte forsterke den ivertfall.. ++. Egentlig hatt en del feil med min jeg Knekt aksling ja Må ha vært en uhyggelig opplevelse Akslingen på 200 er kanskje noe sterkere siden den er tyngre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 så igår at lagrene foran var veldig løse, men tror det er de som er strammet dårlig, skal sjekke det ut idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Speedomterpila har begynt å gynge litt når jeg kjører full pupp. Er vaieren i ferd med å ryke? Jeg testet også farten med GPS hvor det viser seg at jeg nådde en hastighet på 86 km/t i svak nedover og omtrent 82-83 km/t på flatmark. Det som dog er bra er at den drar veldig bra oppover bakkene. Ikkeno problem å ligge i 70 - 80 oppover ganske bratte bakker Går den bedre med fri eksos Jan Erik? Vurderer å modifisere litt, men gidder ikke om jeg mister draget opp bakkene Har enda ikke oppdaget noe løse skruer på mine inspeksjoner etter 400km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Speedomterpila har begynt å gynge litt når jeg kjører full pupp. Er vaieren i ferd med å ryke? Jeg testet også farten med GPS hvor det viser seg at jeg nådde en hastighet på 86 km/t i svak nedover og omtrent 82-83 km/t på flatmark. Det som dog er bra er at den drar veldig bra oppover bakkene. Ikkeno problem å ligge i 70 - 80 oppover ganske bratte bakker Går den bedre med fri eksos Jan Erik? Vurderer å modifisere litt, men gidder ikke om jeg mister draget opp bakkene Har enda ikke oppdaget noe løse skruer på mine inspeksjoner etter 400km sjekk om waieren sitter ordentlig i "girkassa" hender seg den løsner litt hatt min i 100 jeg men klarer stort sett rett oppunder 90 på flata, speedo er farlig nøyaktig da i følge gps:P går kanskje bittelitt bedre med modda effektanlegg, men er jo ikke så lett å måle fin lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Ja speedo'n viser veldig riktig fart i forhold til gps Ifølge smc sine sider skal den gå 88 km/t som også er konstruktiv fart ifølge vognkortet Mulig jeg trenger å justere noe litt. Høres ut som den vil noe mer, men at noe holder den tilbake (Går å lugger litt på toppfart) Vurderer også å bytte til effektanlegg for å få den til å gå det lille ekstra. Kjørte Hamar - Lillehammer - Hamar idag. Kjempefin tur i finværet, hvorav noe av strekningen ble kjørt på E6 og noe på gamle sideveger Hadde den oppe i 92km/t i en medium nedoverbakke ved Brøttum som toppfart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Ja speedo'n viser veldig riktig fart i forhold til gps Ifølge smc sine sider skal den gå 88 km/t som også er konstruktiv fart ifølge vognkortet Mulig jeg trenger å justere noe litt. Høres ut som den vil noe mer, men at noe holder den tilbake (Går å lugger litt på toppfart) Vurderer også å bytte til effektanlegg for å få den til å gå det lille ekstra. Kjørte Hamar - Lillehammer - Hamar idag. Kjempefin tur i finværet, hvorav noe av strekningen ble kjørt på E6 og noe på gamle sideveger Hadde den oppe i 92km/t i en medium nedoverbakke ved Brøttum som toppfart min var sånn før og, men lugger ikke noe merkbart nå, men er liksom noe som holder igjen, tror det rett og slett er atden har dratt ut utvekslinga og klarer ikke noe mer turtall. mye bruker din på mila ca:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 min var sånn før og, men lugger ikke noe merkbart nå, men er liksom noe som holder igjen, tror det rett og slett er atden har dratt ut utvekslinga og klarer ikke noe mer turtall. mye bruker din på mila ca:P? Hadde vært morro å sammenlignet orginal mot moddet for å se hva det utgjorde Glemmer alltid å måle forbruket, men kan sjekke når jeg fyller fult igjen, hva bruker din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 min var sånn før og, men lugger ikke noe merkbart nå, men er liksom noe som holder igjen, tror det rett og slett er atden har dratt ut utvekslinga og klarer ikke noe mer turtall. mye bruker din på mila ca:P? Hadde vært morro å sammenlignet orginal mot moddet for å se hva det utgjorde Glemmer alltid å måle forbruket, men kan sjekke når jeg fyller fult igjen, hva bruker din? ligger på en 0.4-0.5 på mila, men ligger stort sett med bånngass og da bare å komme ned å teste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 blir mye bånn gass her også Noen ganger er jeg litt engstelig for at noe skal gå i stykker. Den er jo tross alt dønn stiv og får endel trøkker fra ujevn asfalt osv... Møtes i Lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 blir mye bånn gass her også Noen ganger er jeg litt engstelig for at noe skal gå i stykker. Den er jo tross alt dønn stiv og får endel trøkker fra ujevn asfalt osv...Møtes i Lillestrøm? hehe, kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 og ikke minst så ruster de no jævli, glemte min ute når det regnet, så jo ikke ut etterpå må entur med autosol tror e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 og ikke minst så ruster de no jævli, glemte min ute når det regnet, så jo ikke ut etterpå må entur med autosol tror e ha ikke lagt merke til noe nevneverdig på min jeg, kun et par sveiseskjøter som har blitt litt brune der "rattstammen" går opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå